MK Aamukahviseurassa vieraana Katri Tanni (Differo), joka jakaa ajatuksia B2B-markkinoinnin muutoksesta. Katri antaa vinkit nykyaikaisen B2B-ostopolun rakentamiseen ja kertoo miten asiakasta tuetaan ostopolun jokaisessa vaiheessa. Kuulemme myös, mitkä tekijät vaikuttavat lopulta ostopäätökseen.
MK Aamukahviseurassa vieraana Tommi Seppänen (Tulos), joka kertoo, mitä Google Analyticsin muutos vanhasta UA:sta UG4:ään itse asiassa tarkoittaa ja miten muutos näkyy markkinoijan työpöydällä. Luvassa on konkreettisia vinkkejä käyttöönottoon ja entistäkin parempaan mittaamiseen ja analytiikkaan.
Katso tallenteelta MarkkinointiKollektiivin ja Digmareiden Aamukahviseura palkkaspesiaali! Tunnin aikana puhutaan niin palkoista kuin myös laajemmin markkinoinnin alan työelämästä ja sen moninaisista ehdoista.
MK Aamukahviseurassa vieraana Juhani Pajunen (Suomen Podcastmedia), joka kertoo, kuinka podcast toimii tehokkaana keinona avata laajoja ja monimutkaisia teemoja organisaation sidosryhmille. Aamukahviseurassa Juhani vinkkaa, mitä vastuullisuuspodcastin teossa tulee huomioida ja kuinka organisaatioiden vastuullisuustoimista voidaan kertoa podcastin muodossa uudella tavalla.
MK Aamukahviseurassa vieraana Jaakko Ylisipola (Vapa Media), joka kertoo, miten sosiaalisen median kanavat ja niiden ominaisuudet muuttuvat vuonna 2023. Miten näiden muutosten tulisi vaikuttaa brändien kanavastrategiaan? Jaakko jakaa parhaat vinkkinsä sosiaalisen median kanavastrategian ajantasalla pitämiseen.
MK Aamukahviseurassa 21.3.2023 Mikael da Costa (Leadoo Marketing Technologies) kertoi, kuinka verkkosivuista saadaan paras teho irti sekä organisaation myynnin että markkinoinnin yhteisiä tavoitteita ajatellen. Mikael jakaa konkreettisia vinkkejä datan hyödyntämiseen etenkin B2B-puolen kaupanteossa onnistumiseen pitkäksi venyvissä myyntiprosesseissa.
MK Aamukahviseuran vieraana 14.3.2023 Jari Lamminaho (10.fi), joka kertoo, miten tehokas ja tuloksellinen vaikuttajayhteistyö syntyy. Jari antaa parhaat vinkkinsä vaikuttajatiimin kokoamiseen, sisällön suunnitteluun ja briiffaukseen. Jarin kanssa jutellaan erityisesti urheilijoista vaikuttajina ja siitä miten aito, rohkea ja rosoinen sisältö on vaikuttajamarkkinoinnin nykypäivää.
MK Aamukahviseuran vieraana 7.3.2023 Sanna Virtanen (Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy), joka kertoo, millainen markkinointi vauhdittaa myyntiä ja rekrytointia. Kuulemme vinkkejä siihen, mihin toimivan ja tuloksellisen markkinoinnin toimintamallien rakentamisessa kannattaa kiinnittää huomio, ja mitkä ovat markkinoinnin onnistumisen edellytykset.