Aihe:

Johtaminen

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 26.3.2024: Neuroepätyypillisyys työelämässä – tietoa ja tukea markkinointialalla toimivalle neuromoninaiselle, vieraana Riikka Seppälä (Toivon tiellä)

Tämä Aamukahviseura tarjoaa apua sekä neurokirjolaiselle itselleen että hänen esihenkilöilleen ja kollegoilleen. Neurokirjon huomiointi työpaikoilla lisää kaikkien työhyvinvointia.
Podcast

MarkkinointiRadio 77: Mitä markkinoijille kuuluu?

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa käydään läpi Markkinointialan suuren hyvinvointikyselyn tuloksia.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 30.1.2024: Miten projektinhallinta vaikuttaa markkinoijan työhyvinvointiin sekä luovan toimiston kannattavuuteen? Vieraana Matti Tiilikainen (Askele)

Markkinoinnin ammattilaiset niin toimistoissa kuin inhouse tuottavat monia erilaisia palveluita, joiden yhtäaikainen hallinta ja mittarointi voi olla haastavaa. Samaan aikaan työn alla on lyhyitä sekä pitkiä projekteja ja kiinteähintaisia sekä tuntipohjaisia töitä. Myös jatkuvat retainer-sopimusmallit yleistyvät alalla. Miten tämä on järkevintä toteuttaa? -kysymyksen parissa työskentelee Matti Tiilikainen Askeleelta.
Podcast

MarkkinointiRadio 75: Jorma Maaninka: B2B-markkinoinnin aikamatka

Markkinointiradion vieraaksi saapuu Jorma Maaninka (Valve). Jorma vie MarkkinointiRadion aikamatkalle, jossa summataan muun muassa B2B-markkinoinnin päätöksenteon metodien muutosta.
Blogit

Miten radikaali muutos johdetaan? Nappaa vinkit ja onnistu!

Moni tiedostaa, että muuttuvassa maailmassa pärjätäkseen tarvitaan kunnon ravistelua ja täysin uusin tavoin tekemistä. Perinpohjaisen, radikaalin muutoksen johtamisen kohdalla saattaa kuitenkin herätä kysymyksiä: Mistä aloittaa, miten edetä? Kati Huovinmaa jakaa omat, kokemuksen ja mokien myötä löytyneet vinkit hyödynnettäväksi muutosprojektissasi onnistumiseen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: Strategisia valintoja -teematilaisuus 23.8.2023

Selkiytetään ajatuksia ja luodaan uusia näkökulmia markkinoijan strategisiin valintoihin. Päätöksiin, jotka ovat keskeisiä liiketoiminnan menestyksen kannalta. Tarkasteluun otetaan erityisesti liiketoimintastrategiasta johdettu markkinointistrategia, strateginen kohderyhmäymmärrys ja strategiset valinnat kumppanuuksia ajatellen. Tilaisuus tarjoaa vertaistukea arjen strategisiin valintoihin.
Podcast

Markkinoinnin kehityskeskustelu jakso 3: Raija Forsman / Kehittämisen pitää sattua, markkinoija

Markkinoinnin kehityskeskustelu -podcast syntyi halusta parantaa liike-elämän johdon ja markkinoijien välistä vuorovaikutusta ja ymmärrystä. Podcastin kolmannessa jaksossa kuullaan kehityskeskustelun rakentavan rehellisessä hengessä ajatuksia Raija Formanilta, joka tarkastelee markkinointia matkailun ammattilaisen ja toimitusjohtajan silmin.