*Haku päättynyt* Kenelle meille? MK Tuotannot Oy:lle, joka on MarkkinointiKollektiivin, MyyntiKollektiivin ja MarkkinointiUutisten takana. Unelmamme on, että Suomessa tehdään maailman parasta myyntiä ja markkinointia. Tämän unelman saavuttamiseksi työskentelemme päivittäin. Haemme joukkoomme henkilöä tekemään myyntiä ja vauhdittamaan unelmamme toteutumista. Hakeminen on tehty helpoksi: ei hakemuksia tai CV:n päivittämistä, ainoastaan lyhyt juttutuokio tämän artikkelin lopussa olevan rekrybotin kanssa.
Puhelin soi. Tuntematon numero. Viitsisiköhän vastata? ”Hei, toimistosta xy meidän asiakkuusvastaavamme N.N. haluaisi varata kanssasi 30 min etätapaamisajan, jossa keskustelisimme, miten voimme auttaa teitä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteet ja parantaa markkinointinne tehokkuutta”. Huokaus.
Tule katkaisemaan marraskuun harmaus, tapaamaan kollegoita ja inspiroitumaan myynnin ja markkinoinnin ajankohtaisista teemoista! MarkkinointiKollektiivi ja MyyntiKollektiivi yhdessä kutsuvat sinut ikuiseen kesään, lämpimälle valkoiselle hiekalle, Biitsi.fi-tiloissa järjestettävään Myynnin ja markkinoinnin yhteinen suunta 2024 -tilaisuuteen.
Miten muutimme myyntiämme ja kasvatimme tulosta 50 prosentilla? Ratkaisun avaimet olivat raadollinen rehellisyys, vanhan tekemisen räjäyttäminen – ja markkinoinnin tuottama tieto. Tämä on tarinamme siitä, miten pöllytimme vanhan B2B-myynnin mallin ja saimme myynnin ja markkinoinnin tukemaan toisiaan aidosti.
MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa kurkistetaan markkinoijan ja markkinoinnin tulevaisuuteen kasvumarkkinoinnin, kilpailukyvyn ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten työskentelytapojen uudistaminen ja kasvumarkkinoinnin tuomat mahdollisuudet näkyvät markkinoijan työpöydällä. Entä pysyykö alan palkkakehitys mukana työnkuvan jatkuvassa murroksessa?
MK Aamukahviseuran vieraana 7.3.2023 Sanna Virtanen (Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy), joka kertoo, millainen markkinointi vauhdittaa myyntiä ja rekrytointia. Kuulemme vinkkejä siihen, mihin toimivan ja tuloksellisen markkinoinnin toimintamallien rakentamisessa kannattaa kiinnittää huomio, ja mitkä ovat markkinoinnin onnistumisen edellytykset.