B2B-tapahtumiin liittyy ennakkoluuloja. Ajatellaan, että tapahtumat ovat liian kalliita, oma toimiala on liian tylsä tai sopivia aiheita on mahdoton löytää. Usein myös pelätään, että tuotanto vie liikaa resursseja eikä ROI:ta voi mitata. Tässä Aamukahviseurassa purkaa viisi B2B-tapahtumien sitkeää myyttiä ja näyttää case-esimerkkien avulla, kuinka B2B-tapahtumilla tehdään mitattavaa tulosta.
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulemme, miten suomalaisyritysten päättäjien näkemykset digitalisaatiosta ja tekoälystä vaikuttavat B2B-markkinoijan arkeen, miten tunne ja teknologia kulkevat käsi kädessä B2B-brändin ja ostopolun johtamisessa sekä miten johdonmukainen yhteistyö tuottaa mitattavia tuloksia. Lisäksi jaossa on vinkkejä videoiden tehokkaaseen hyödyntämiseen B2B-markkinoinnissa.
Tervetuloa mukaan kv-markkinoijien omaan iltapäivään! Iltapäivän aikana käsiteltävät teemat ovat relevantteja ja tärkeitä niin markkinointijohdon pöydällä kuin kv-markkinoinnin spesialistien arjessa. Tämän tilaisuuden kautta haluamme antaa tukemme kansainvälisen markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat pysyä askeleen edellä alati muuttuvassa toimintaympäristössä.
It’s very tempting to rely exclusively on fact-based and highly technical arguments when building a B2B brand, but research – and experience – show that emotions can have a long-lasting impact in B2B marketing.
Haluatko kehittää B2B-liiketoimintaasi myynnin ja markkinoinnin yhteispelillä ja strategisella kasvumarkkinoinnilla? Selvitetään yhdessä, miten joskus kompleksinenkin B2B-toimintaympäristö aukeaa yhteisellä näkemyksellä ja suunnalla.
Today, the synergy between sales, marketing, and customer service is increasingly vital. The B2B buying journey has evolved, becoming more complex and digitally driven. To thrive in this dynamic environment, the B2B commercial function must undergo a strategic evolution to better serve customers and meet business objectives.
Markkinointiradion vieraaksi saapuu Jorma Maaninka (Valve). Jorma vie MarkkinointiRadion aikamatkalle, jossa summataan muun muassa B2B-markkinoinnin päätöksenteon metodien muutosta.