Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa opetellaan oman datan tehokkasta hyödyntämistä, matkaa vaikuttavammaksi viestijäksi ja otetaan tekoäly avuksi mahdollistamaan enemmän saavuttamisen vähemmällä. Markkinoinnin tuloksia peräänkuulutetaan joka organisaatiossa, ja jos nykytoimet eivät tuota, on etsittävä uusia keinoja. Haluamme mahdollistaa aikaa aidoille kohtaamisille ja keskusteluille, joten asiasisällön jälkeen on varattu aikaa minglaamiselle pikkupurtavan äärellä.
Asiakkaat odottavat tänä päivänä persoonallista palvelua myös verkossa, ja ovat valmiita antamaan tietoa itsestään tätä saadakseen. MarkkinointiRadiossa keskustellaankin digitaalisesta asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä, kun vieraaksi saapuu Mikko Hämäläinen Druidilta.
Data ei ole enää vain muotisana – se on kilpailuetusi. Tässä MK Aamukahviseurassa syvennymme datalähtöisen markkinoinnin strategioihin, kun vieraaksemme saapuu Daniela Alén (Meltwater).
Markkinointiradion vieraaksi saapuu Aino Pajukangas Viestintätoimisto Aivelasta. Ainon kanssa keskustellaan asiantuntijabrändäyksestä ja sen monenlaisista ulottuvuuksista.
Markkinointiradion vieraaksi saapuvat Lars Schulman (Salesforce) ja Johanna Widomski (Fazer). Tiivistä yhteistyötä arjessa tekevien Johannan ja Lassen kanssa keskustellaan markkinoinnin dataohjautuvuudesta sekä yhteistyökumppanien merkityksestä uusia toimintamalleja kehitettäessä.
Aamukahviseura saa vieraakseen Niklas Kurjen (Colcrane), joka inspiroi meitä tutkimuslähtöisillä ja asiakasdataa uudella tavalla hyödyntävillä menetelmillä.