AI is now at the point where it not only gives ideas, but is capable of making decisions and performing actions. Agentic AI will soon change our buying behaviour and create a better customer experience for all of us. In this virtual MK Aamukahviseura session we will see examples of how customer experience and the way we do marketing can change with agentic AI.
Verkkokaupoilla on yleisesti ottaen personointi hyvin hallussa: kerran kun ostat kissanruokaa, niin jatkossa kissatuotteet hyppäävät silmille sekä verkkokaupassa että sähköposteissa. Asiakkaan ostopolku on kuitenkin monimutkaisempi kuin kaupassakäynti ja luottokortin heilautus kassalla.
Markkinointi on siirtynyt aikakauteen, jossa tekoäly ei ole enää vain kiehtovaa tulevaisuutta, vaan keskeinen osa arkea. Muutos vaatii sinultakin uutta ajattelua: miten yhdistää tekoälyn analytiikka ja tehokkuus markkinoijan tunneälyyn ja luovuuteen?
Tässä MarkkinointiKollektiivin virtuaalitilaisuudessa ke 27.11.2024 klo 14.00 haetaan yhdessä tilannekuvaa tekoälyn vaikutuksista markkinoijan työhön. Tarkastelussa ovat sekä organisaatiotasolle vaadittavat muutokset että markkinoijan oma arki.
Muunlajinen eläin ei pysty osallistumaan itseään koskevaan keskusteluun tai vaikuttamaan tapaan, jolla se esitetään julkisuudessa. On siis täysin meidän ihmisten vastuulla varmistaa, että muunlajisen ääni pääsee kuuluviin yhteiskunnassamme.
Joka paikassa puhutaan nyt tekoälystä, mutta tässä Aamukahviseurassa jätämme hypepuheet sikseen ja esittelemme ihan konkreettisen bisnescasen, joka ratkaisee verkkokauppojen ja sisällöntuottajien ajankäyttöhaasteet. Lupaus on kova: kuinka on mahdollista saada 1 000 uudelle tuotteelle verkkokaupan brändin mukaiset esittelytekstit yhdessä minuutissa (minimaalisella ihmisen valvonnalla)?