Aihe:

Tekoäly

Tapahtumat

ILMOITTAUDU MUKAAN 10.12.2024: AI:n myytinmurtajat – yli 20 asiantuntijan näkemykset markkinoijan avuksi

Tässä MarkkinointiKollektiivin virtuaalitilaisuudessa ti 10.12.2024 klo 13.00 murretaan markkinoinnin tekoälymyytit!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 12.11.2024: Puolita markkinoinnin työtaakka – käytännön opas tekoälyyn, vieraana Mikael Björkqvist (Luxid Oy)

Tervetuloa kuulemaan, miten AI voi keventää markkinoinnin ja analytiikan tehtäviä jopa puoleen – vapauttaen aikaa strategisempiin töihin.
Tapahtumat

ILMOITTAUDU MUKAAN 27.11.2024: Mitä tekoälyn aikakausi vaatii markkinoijalta ja organisaatiolta?

Tässä MarkkinointiKollektiivin virtuaalitilaisuudessa ke 27.11.2024 klo 14.00 haetaan yhdessä tilannekuvaa tekoälyn vaikutuksista markkinoijan työhön. Tarkastelussa ovat sekä organisaatiotasolle vaadittavat muutokset että markkinoijan oma arki.
Blogit

Millaista eläinkuvaa välität, generatiivisen tekoälyn käyttäjä?

Muunlajinen eläin ei pysty osallistumaan itseään koskevaan keskusteluun tai vaikuttamaan tapaan, jolla se esitetään julkisuudessa. On siis täysin meidän ihmisten vastuulla varmistaa, että muunlajisen ääni pääsee kuuluviin yhteiskunnassamme.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 1.10.2024: Näe ja koe läpimurto verkkokaupan sisällöntuotannossa: näin tekoäly tekee 1 000 tuote-esittelyä minuutissa brändin äänensävyllä

Joka paikassa puhutaan nyt tekoälystä, mutta tässä Aamukahviseurassa jätämme hypepuheet sikseen ja esittelemme ihan konkreettisen bisnescasen, joka ratkaisee verkkokauppojen ja sisällöntuottajien ajankäyttöhaasteet. Lupaus on kova: kuinka on mahdollista saada 1 000 uudelle tuotteelle verkkokaupan brändin mukaiset esittelytekstit yhdessä minuutissa (minimaalisella ihmisen valvonnalla)?
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt* 17.10.2024: Tehosta ja tavoita - tee tuloksellisempaa markkinointia

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa opetellaan oman datan tehokkasta hyödyntämistä, matkaa vaikuttavammaksi viestijäksi ja otetaan tekoäly avuksi mahdollistamaan enemmän saavuttamisen vähemmällä. Markkinoinnin tuloksia peräänkuulutetaan joka organisaatiossa, ja jos nykytoimet eivät tuota, on etsittävä uusia keinoja. Haluamme mahdollistaa aikaa aidoille kohtaamisille ja keskusteluille, joten asiasisällön jälkeen on varattu aikaa minglaamiselle pikkupurtavan äärellä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 12.3.2024: Kesytä tekoälystä työkaveri: opi kehotemuotoilun salat, vieraina Salla Syrman ja Ville Kormilainen (Kaiku)

Kehotemuotoilu on menetelmä, jolla tekoälyä ohjataan viestinnässä (vrt. prompt engineering). Se tarjoaa välineitä vuorovaikutuksen optimointiin tekoälyn kanssa. Se on keskeinen tekijä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten onnistumisessa tekoälyn hyödyntämisessä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 6.2.2024: Enemmän konversioita verkkosivuilta tekoälyn avulla, vieraana Fredrik Rönnlund (Leadoo Marketing Technologies)

Konkretiaa tekoälykeskusteluun! Sitä saadaan Aamukahviseuraan Fredrik Rönnlundilta (Leadoo Marketing Technologies), joka tulee kertomaan tekoälyavusteisen liidienhankinnan kokemuksista. Mitä Leadoon oma tiimi aiheesta on oppinut, millaisia havaintoja on tehty asiakkaiden kanssa?