MarkkinointiKollektiivista, MyyntiKollektiivista ja MarkkinointiUutisista vastaa MK Tuotannot Oy. MarkkinointiKollektiivi on Suomen suurin ja elinvoimaisin markkinoinnin alan yhteisö. MyyntiKollektiivi on myynnin ammattilaisten oma yhteisö ja paikka oppia myynnistä. MarkkinointiUutiset on maamme ainoa markkinoinnin, myynnin ja viestinnän uutismedia. Kumppaninamme pääset markkinoinnin ja myynnin alojen keskusteluiden ytimeen!
Pääsääntöisesti kumppanimme työskentelevät kanssamme 1) hankkiakseen uusia asiakkaita, 2) kasvattaakseen brändinsä ja asiantuntijoidensa tunnettuutta ja 3) kehittääkseen työnantajamielikuvaansa.Työskentelemme kumppaneidemme kanssa pitkäjänteisesti. Yleensä kanssamme sitoudutaan 6–12 kk yhteistyöhön, joka investoinniltaan on yleisimmin 5 000–15 000 €. Lue esimerkkejä MarkkinointiKollektiivin kumppanuudesta blogista.
Tuo organisaatiosi osaksi MarkkinointiKollektiivin ja MyyntiKollektiivin monipuolisia ja kiiteltyjä toimia tai ole esillä MarkkinointiUutiset mediassa. Sovimme yhdessä kumppanimme tavoitteisiin nähden toimivimmat kohtaamispisteet olla esillä. Lue alta lisää toimistamme tai ole yhteydessä, niin kerromme lisää!
Järjestämme viikoittaista MK Aamukahviseura -virtuaalitilaisuutta ja tuotamme joka kuukausi markkinoinnin eri teemoista laajempia teematilaisuuksia. Kohtautamme yhteisömme jäseniä niin virtuaalisesti kuin kasvokkain ympäri maamme. Tuotamme jo vuodesta 2018 yhteisön jäseniä inspiroinutta MarkkinointiRadio-podcastia sekä jaamme kumppaneidemme ja yhteisömme jäsenten ajatuksia blogeissa.
Esimerkkejä tapahtumiemme tavoittavuuksista: Keväällä 2024 pidettyjen MK Aamukahviseura -lähetysten keskiarvoinen ilmoittautumismäärä on 450 henkeä. Tammikuussa 2024 järjestetty SOME 2024 -teematilaisuus keräsi 1 560 ilmoittautunutta. Huhtikuussa 2024 Turussa järjestetyssä 100 henkilön livetilaisuudessa no-show oli 1 henkilö: tilaisuuksiimme todella sitoudutaan.
MarkkinointiKollektiivi järjestää yhdessä kumppaniensa kanssa markkinoinnin alan koulutuksia. Koulutuksiin haetaan ja motivoituneimmat pääsevät mukaan. Olemme järjestäneet kumppaniemme kanssa koulutuksia esimerkiksi asiakaspoluista, luovasta kirjoittamisesta ja markkinoinnin mittaamisesta. Meillä on kokemusta myös kumppaneiden kanssa järjestetyistä mentoriohjelmista ja hackathoneista.
MyyntiKollektiivi kutsuu viikoittain mukaan Aamupalsu-webinaariin kaikki myynnin ammattilaiset. Kohtautamme yhteisön jäseniä myös suosituissa live-tilaisuuksissa sekä treenaamme myyntiä yhdessä MyyntiTreeneissä. Haluamme mahdollista vertaistukea monipuolisesti myynnin ammattilaisille, joten tuotamme omia tilaisuuksia myös myyntijohdolle. Tuotamme täsmätietoa myynnistä napakoissa Myyntipuhe-podcast-jaksoissa ja jaamme kumppaneidemme sekä yhteisömme jäsenten ajatuksia blogeissa.
Esimerkkejä tapahtumiemme tavoittavuuksista: Keväällä 2024 pidettyjen MyyntiKollektiivin Aamupalsu -webinaarien keskiarvoinen ilmoittautumismäärä on 260 henkeä. Kesäkuussa 2024 avattu ilmoittautuminen myyntijohdon omaan livetilaisuuteen meni täyteen alle viikossa!
MarkkinointiUutiset on digitaalinen uutismedia, joka kirjoittaa markkinoinnista, myynnistä ja viestinnästä. Kaupalliset yhteistyöt, esimerkiksi natiivi- ja bannerimainonta, ovat julkaisussa mahdollisia.
Toimitustyöstä vastaavat MarkkinointiUutisten journalistit ja päätoimittajana toimii Iina Kansonen. Juttuvinkkejä voi laittaa osoitteeseen toimitus@markkinointiuutiset.fi.