Moni pk-yritys haaveilee kasvusta. Koska kotimarkkina on jo kypsä, kääntyvät katseet mm. Ruotsiin ja Keski-Eurooppaan uusien mahdollisuuksien ja kasvun perässä. Kansainvälistymisessä on kuitenkin muutamia selkeitä sudenkuoppia, sekä vahvana eläviä myyttejä, jotka kannattaa tiedostaa.
Suomalaisena tavoissani on edelleen hyvin paljon sitä "suoraan asiaan" -suomalaisuutta, josta olemme niin tunnettuja. Joskus tämä on hyödyksi, joskus ei. Tämä on kuitenkin esimerkki siitä, kuinka sen voi käyttää omaksi eduksi uran rakentamiseen ja isompien ura-unelmien täyttymykseen.
MarkkinointiRadion vieraana on Jemmi Laaninen Leadoo Marketing Technologiesilta. Jaksossa keskustellaan siitä, millaista on työskennellä martehcin parisssa!
Katso tallenne tapahtumasta, jossa otetaan selvää kuinka markkinoinnilla voidaan kääntää yhden maailman suurimman viihteen muodon, pelaamisen, valtavat seuraajamäärät kasvun ajuriksi. Pelaamisen maailmassa liikkuu mittavat määrät rahaa ja pelaamiseen käytetään paljon aikaa, korostuneesti etenkin nuorisokohdeyhmässä. Tavataan aiheen parissa 17.2. klo 9-11!
Mikko Koskinen jakaa oppinsa brändin maailmanvalloitukseen. Jaksossa jutellaan mm. siitä, mitä askeleita Kyrö on kansainvälistymisessään ottanut, kuuntele jakso täältä!