Aihe:

Aamukahviseura

Tapahtumat

ILMOITTAUDU MUKAAN: MK Aamukahviseura 25.2.2025: Markkinoija, näin teet toimivia ja vaikuttavia videoita, vieraina Jenni Kantis ja Sanna Mansikkamäki (Otavamedia)

Jokainen markkinoija tietää jo, että videot lisäävät brändiin sitoutumista ja herättävät huomiota, eli niitä kannattaa tehdä. Videoiden tuottaminen ilman selkeää suunnitelmaa ja tavoitetta saattaa kuitenkin hukata resursseja, eivätkä tästä johtuvat heikot tulokset innosta tekemään niitä lisää.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 11.2.2025: Onko se kansainvälistyminen oikeasti niin vaikeaa? – 5 konkreettista vinkkiä B2B-yrityksen kansainvälistymiseen markkinoinnin keinoin, Vieraina Pauli Nurminen ja Riku Komi (Unfair Lean Marketing)

Moni pk-yritys haaveilee kasvusta. Koska kotimarkkina on jo kypsä, kääntyvät katseet mm. Ruotsiin ja Keski-Eurooppaan uusien mahdollisuuksien ja kasvun perässä. Kansainvälistymisessä on kuitenkin muutamia selkeitä sudenkuoppia, sekä vahvana eläviä myyttejä, jotka kannattaa tiedostaa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseuran palkkaspesiaali 4.2.2025: Markkinoija, näin puhut palkasta ja tavoitteista avoimesti, vieraina Sinikka Strömmer (Erto) ja Joni Jaakkola (yrittäjä ja mentori)

Digmarit ja MarkkinointiKollektiivi kutsuvat sinut tärkeiden teemojen äärelle: keskustellaan palkasta, hyvästä työelämästä ja siitä, miten työnantajan ja työntekijän odotukset saadaan kohtaamaan.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 28.1.2025: Markkinointijohtaja, näin johdat asiakashankinnan kokeilukulttuuria, Vieraana Jussi Junikka (Fulmore)

A/B-testaaminen on markkinoijalle arkea, mutta erityisesti B2B-markkinoinnissa erilaisten kokeilujen onnistumisprosenttia on haastava hilata kovinkaan korkealle. Se saattaa johtua siitä, että lähtökohdat ovat jo väärät, jos ei ymmärretä, kuinka asiakkuus oikeasti syntyy tai miten siihen johtavaa markkinointiputkea voi kehittää mittausdatan pohjalta.
Tapahtumat

WATCH THE RECORDING: MK Aamukahviseura 21.1.2025: How to make your ads stand out? Tips for creative ad production in 2025, Guest speaker Alexander Augustesen (Zuuvi)

Every day, each and every one of us are exposed to over 10,000 ads, and scrolling through 90 metres of displays. Our eyes have become trained to ignore ads that – well – look like ads. So how do you make sure your ads stand out?
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 14.1.2025: Markkinoinnin automaatio 2025 -kyselytutkimuksen tulokset – miten suomalaiset oikeasti käyttävät automaatiota? Vieraana Mari Sihvonen (Liana)

On puhuttu kyllästymiseen asti myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä. Samassa kuorossa on laulanut Riina Jokinen (Kram Mark Ops), joka jaksaa jankuttaa yhteistyön prosesseista, rutiineista ja työkaluista. Eikä hän aio lopettaa vieläkään.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 3.12.2024: Miten tunnelma vie myynnin ja markkinoinnin yhteistyön uudelle tasolle 2025? Vieraana Riina Jokinen (Kram)

On puhuttu kyllästymiseen asti myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä. Samassa kuorossa on laulanut Riina Jokinen (Kram Mark Ops), joka jaksaa jankuttaa yhteistyön prosesseista, rutiineista ja työkaluista. Eikä hän aio lopettaa vieläkään.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 26.11.2024: Miten markkinoijat voivat reagoida suomalaisten ostokäyttäytymisen muutoksiin? Muuttuva Kuluttaja 2024 -tutkimusraportin kooste, vieraana Kirsi Laakso (Dagmar)

Nyt on tarjolla aivan tuoretta dataa kuluttajien ostokäyttäytymisestä markkinoijien avuksi: Dagmar Insightin kolmatta kertaa toteuttama Muuttuva kuluttaja 2024 -tutkimus kertoo suomalaisten ostoinnon alkavan heräillä. Tule mukaan, kun Aamukahviseurassa käydään läpi kuluttajan muuttuvaa mielenmaisemaa!