Markkinoinnin mahdollisuudet eivät ole koskaan olleet näin hienot: tekoäly ja data avaavat ovia, joista emme vielä muutama vuosi sitten edes haaveilleet. Samalla kun teknologian kehitys tarjoaa markkinoijalle uusia mahdollisuuksia, korostuu myös tiimityön ja itsensä johtamisen merkitys.
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulemme, miten suomalaisyritysten päättäjien näkemykset digitalisaatiosta ja tekoälystä vaikuttavat B2B-markkinoijan arkeen, miten tunne ja teknologia kulkevat käsi kädessä B2B-brändin ja ostopolun johtamisessa sekä miten johdonmukainen yhteistyö tuottaa mitattavia tuloksia. Lisäksi jaossa on vinkkejä videoiden tehokkaaseen hyödyntämiseen B2B-markkinoinnissa.
Tervetuloa MarkkinointiKollektiivin livetilaisuuteen kuulemaan käytännön oppeja datan, brändin ja yhteistyön voimasta – sekä jakamaan parhaita markkinoinnin käytäntöjä kollegoiden kanssa Turkuun!
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa syvennytään siihen, miten markkinointi saadaan osaksi liiketoiminnan ylintä päätöksentekoa, miten sen vaikutuksia mitataan ja miten markkinointi tukee sekä liiketoiminnallisia että inhimillisiä tavoitteita.
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuullaan sisältömarkkinoinnin ammattilaisten vinkkejä sisältöihin, jotka toimivat kanavariippumattomasti, kestävät aikaa ja todella puhuttelevat kohderyhmäänsä.
Tule mukaan MarkkinointiKollektiivin ja Severan virtuaalitilaisuuteen, jossa käsitellään erityisesti markkinointi- ja asiantuntijatyössä toimivien työelämää työkuorman hallintaan liittyvän hyvinvoinnin ja jaksamisen kautta.
Tule mukaan MarkkinointiKollektiivin livetilaisuuteen varmistamaan, että organisaatiosi markkinoinnissa asiakkaanne varmasti löytyy sieltä kuuluisasta keskiöstä!