Every day, each and every one of us are exposed to over 10,000 ads, and scrolling through 90 metres of displays. Our eyes have become trained to ignore ads that – well – look like ads. So how do you make sure your ads stand out?
Viisi markkinointitekoa puretaan tekijöidensä kautta opeiksi ja oivalluksiksi kaikkien markkinoinnin ammattilaisten avuksi. Caset voivat olla sinulle tutut, mutta näitä tarinoita et ole ennen kuullut!
Maailman paras markkinointi rakennetaan rajattomasta luovuudesta, laadukkaasta datasta sekä näiden kahden juuri oikeanlaisesta yhdistelmästä. Luovuus on kiistämättä yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin peruspilareista, mutta onnistuakseen se tarvitsee dataa näyttämään sille suuntaa ja antamaan tekemiselle oikeat tavoitteet, mittarit ja aikataulun. Ilmoittaudu nyt mukaan marraskuun teematilaisuuteen!
MK Onnistunutta markkinointia -tilaisuudessa jaettiin MarkkinointiKollektiivin yhteisön äänestämäna Vuoden Paras -markkinointiteko palkinto.
2.6.2021 pidetyssä tilaisuudessa voiton vei Zoanin edustama case "Ikuinen vappu".