Syyskauden viimeisessä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan toimareiden henkilöbrändäykseksen merkityksestä tuoreen tutkimuksen tulosten kautta, sissimarkkinoinnista ja markkinoinnin leikatuista budjeteista sekä markkinoinnin psykologiasta "surullisten banaanien" avulla.
Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Black Fridayn "feikkitarjouksista" ja koko BF-ilmiön tärkeydestä, Australian tulevasta laista, joka kieltää somen alle 16-vuotiailta sekä Jaguarin paljon puhuttaneesta brändiuudistuksesta.
Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan b2b-ostamisen muuttumisesta sekä b2b- ja b2c-markkinoinnin eroista, rohkeuden puutteesta markkinoinnissa ja sen syistä sekä Coca-Colan tekoälyllä tuottamasta joulumainoksesta.
Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Kauppalehden vuotuisesta “Miten toimistoilla menee?“-artikkelista, tekoälysisällön tunnistamisen merkityksestä journalismissa vs. markkinoinnissa sekä kuluttajien mielipiteistä Black Fridaystä.
Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Janne Katajan saamasta Mainonnan eettisen neuvoston huomautuksesta, ChatGPT:hen tuodusta hakukoneominaisuudesta sekä "uutiskadosta" brändien osalta.
Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Nordean "varvaskuva"-casesta ja laajemmin tekoälykuvien käytöstä, somealustoista ja lapsille kohdennetusta markkinoinnista sekä Kotipizzan päätöksestä luopua yhdestä kilpailuedustaan, eli kotimaisuudesta, kun ovat perääntymässä osittain kotimaisen lihan käytöstä.
Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan muodin markkinoinnista Pradan avaruuspuku uutisen kautta, markkinoijan vastuusta sana-, kuva- ja videovalinnoilla sekä siitä ovatko entrypositiot kuolemassa alalta tekoälyn myötä.
Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan brändeistä ja jargonin käytöstä, vastuullisuudesta kuluttajien ostopäätöskriteerinä (tai oikeammin sen puuttumisesta) muotikaupassa sekä Finlaysonin Jyskiä "tökkivästä" tempauksesta.