Syyskauden viimeisessä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan toimareiden henkilöbrändäykseksen merkityksestä tuoreen tutkimuksen tulosten kautta (ajasta 1:14 alkaen), sissimarkkinoinnista ja markkinoinnin leikatuista budjeteista (13:12) sekä markkinoinnin psykologiasta "surullisten banaanien" avulla (26:41).
Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina Tricklen Suomen maajohtaja Laura Myllykoski ja strategi Jarno Varis Wörksiltä.
Linkit podcastissa nostettuihin artikkeleihin:
1)www.hs.fi/visio/art-2000010869204.html
2)www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/…-mu-kolumni
3)yle.fi/a/74-20129073
------------
Mikä on tärkeää? -podcast on MarkkinointiRadion ohjelma, jossa kammataan läpi ajankohtaisia ja jokaiselle markkinoijalle tärkeitä uutisia.
Podcast toteutetaan yhteistyössä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen, tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin, digimarkkinointitoimisto Grapevinen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin kanssa.