Tapahtumat
ILMOITTAUDU MUKAAN: MK Aamukahviseura 14.10.2025: Mitä suomalaiset oikeasti tekevät vastuullisuuden eteen – ja miten markkinoija hyödyntää tämän tiedon? Vieraana Maria Timonen (Asiakastieto) ja Sylva Vahtera (Iro Research)
Miksi vastuullisuus painaa vaakakupissa yhdelle suomalaiselle kuluttajalle enemmän, kun taas toinen ei koe sitä tärkeäksi arjen valinnoissaan? Vastuullisuus on arvo, jota brändi voi korostaa, mutta se ei resonoi samalla tavalla kaikissa kuluttajissa. Mitä markkinoijan kannattaa tehdä, jotta brändin viestit oikeasti vaikuttavat? Tässä Aamukahviseurassa sukellamme Asiakastiedon ja Iro Researchin valtakunnallisen vastuullisuustutkimuksen tuloksiin. Opit mm. kenelle vastuullisuusviestintä toimii parhaiten, miten sisältöjä kannattaa kohdentaa ja mistä löytää uusia asiakkaita.
MarkkinointiKollektiivi

7.10.2025

1
min lukuaika