MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Tekoäly tuli – joko otit osaamisen omaan hallintaasi?

Markkinointi on siirtynyt aikakauteen, jossa tekoäly ei ole enää vain kiehtovaa tulevaisuutta, vaan keskeinen osa arkea. Muutos vaatii sinultakin uutta ajattelua: miten yhdistää tekoälyn analytiikka ja tehokkuus markkinoijan tunneälyyn ja luovuuteen?
Tapahtumat

ILMOITTAUDU MUKAAN: Digitaalinen asiakaskokemus tekoälyn aikakaudella: miten hyperpersonoidut sisällöt ja markkinoinnin automaatio kasvattavat tuloksia, 12.2.2025

Tässä MarkkinointiKollektiivin ja Druidin virtuaalitilaisuudessa ke 12.2.2025 klo 8.30–9.30 otetaan syväsukellus digitaaliseen asiakaskokemukseen ja sen kehittämiseen. Tilaisuudessa kuullaan, kuinka hyperpersonoinnilla nostetaan asiakaskokemus seuraavalle tasolle sekä selvitetään, miten nykypäivän pirstaloituneella kanavakentällä saadaan pidettyä viestintä yhtenäisenä – ja miksi se on niin tärkeää.
Tapahtumat

REGISTER NOW: MK Aamukahviseura 21.1.2025: How to make your ads stand out? Tips for creative ad production in 2025, Guest speaker Alexander Augustesen (Zuuvi)

Every day, each and every one of us are exposed to over 10,000 ads, and scrolling through 90 metres of displays. Our eyes have become trained to ignore ads that – well – look like ads. So how do you make sure your ads stand out?
Podcast

MR Sunnuntaibrunssi #16 Taru Staudinger - luova suunnittelija omassa maailmassaan

Taru pääsi aloittamaan mainostoimistouransa suoraan huipulta, kun hänet palkattiin Bobiin tekemään töitä legendaaristen suunnittelijoiden parina ikonisille brändeille. Vähän yllättävä urakehitys infograafien ja kuvittajan töistä, mutta erinomaisen onnistunut rekry molemminpuolin.
Rekry

Avoin työpaikka: Digital Marketing Specialist, Askele Oy

Askele Oy etsii Lappeenrannan toimistolleen Digital Marketing Specialistia! Uusi tiiminjäsen pääsee työskentelemään monipuolisesti Askeleen oman markkinoinnin tehtävissä. Lue tarkemmin, mistä on kyse, ja tee ensimmäinen haastattelukierros heti rekrybottimme kanssa.
Podcast

MarkkinointiRadio #84: Ikäsyrjintä, työttömyyden uhka ja osaamisen sivuuttaminen – mitä Suomen työelämälle kuuluu? Vieraina Marko Hovinmäki ja Anu Kaasalainen

MarkkinointiRadiossa puhutaan suomalaista työelämää ravistelevista aiheista: ikäsyrjinnästä, työttömyyden uhasta ja tulevaisuuden työlainsäädännöstä. Miksi yli kolmannes varttuneista työntekijöistä kokee ikäsyrjintää ja mitä tapahtuu, kun 55-vuotiaalle annetaan "parasta ennen" -leima? 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 15.1.2025: SOME 2025 – Mitä markkinoijan tulee tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2025?

MarkkinointiKollektiivin suosituin ja toivotuin tilaisuus on jälleen täällä - tule mukaan! Selvitetään yhdessä, kuinka sosiaalinen media vauhdittaa organisaation kasvua ja millainen sisältö somessa toimii parhaiten vuonna 2025. Ilmoittaudu mukaan ja jaa kutsu myös kollegoillesi, sillä tästä tilaisuudesta ei kenenkään somemarkkinointia tekevän kannata jäädä pois!
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #31 - Toimareiden henkilöbrändäys - Sissimarkkinointi ratkaisu leikattuihin markkinointibudjetteihin - Markkinoinnin psykologia

Syyskauden viimeisessä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan toimareiden henkilöbrändäykseksen merkityksestä tuoreen tutkimuksen tulosten kautta, sissimarkkinoinnista ja markkinoinnin leikatuista budjeteista sekä markkinoinnin psykologiasta "surullisten banaanien" avulla.