Aihe:

Kumppaniblogi

Blogit

Miksi mainoshukasta ei keskustella Suomessa?

Strutseihin liittyy eriskummallinen myytti niiden tavasta käsitellä pelottavia tilanteita: ne työntävät päänsä hiekkaan ja toivovat ongelmien katoavan ympäriltään kuin taikaiskusta. Samaa voisi osin sanoa Suomen digitaalisen mainonnan kentästä, kun esille tuodaan evästeettömän tulevaisuuden haasteet markkinoijille.
Blogit

Unlocking Marketing Efficiency: The Power of AI-Driven Analytics

In today’s fast-paced marketing landscape, the ability to harness data effectively is more critical than ever. And we know that data-driven marketing is the way of the future, says Meltwater in their partner blog post.
Blogit

Jongleerausta, luovuutta ja lehmänhermoja

Väittäisin, että harva ei-markkinoija tai ei-viestijä tietää, mitä työmme kulisseissa oikeasti tapahtuu. Käytännössä jongleeraamme päivittäin kampanjoinnin, sisällöntuotannon, tiedotteiden, somepäivitysten, tapahtumien suunnittelun, verkkosivustojen kehittämisen, analytiikan penkomisen ja monen muun hyvinkin erilaista osaamista vaativan tehtävän kanssa.
Blogit

Miten projektiraportointi ja avainluvut voivat ohjata yrityksesi kannattavaan kasvuun?

Nykyajan markkinointi- ja viestintäalan yritysten menestyminen vaatii paljon enemmän kuin pelkkiä pikaratkaisuja. Projektikohtainen raportointi on mielestäni strategisen kasvun tärkein työkalu. Kyse ei ole vain numeroista, vaan niiden syvällisestä ymmärtämisestä ja hyödyntämisestä. Jokainen projekti, oli se sitten suuri tai pieni, on osa yrityksesi kasvutarinaa.
Blogit

Markkinoija: Tuijotatko liiaksi toimenpidemittareita?

Uskon, että markkinointi voisi olla organisaatiossa kuin organisaatiossa tunnistettu ja tunnustettu strategisen menestyksen draiveri. Silti markkinoijat arjessa tuijottavat kovin usein liikenteen trendejä, liidimääriä, voitettuja silmäpareja ja huomioarvoja – omassa nurkassaan. Samaan aikaan nurkka muuttuu YT-kierrosten ja organisaatioiden tehostamisten kautta kierros kierrokselta ahtaammaksi.
Blogit

Vahva brändipositio on kasvun kulmakivi

Yrityksillä, joilla on erottuva ja asiakkaille merkityksellinen brändipositio, on vahvempi asiakasuskollisuus, kasvava markkinaosuus ja mahdollisuus laajentua kannattavasti. Vahva brändipositio luo pitkällä aikavälillä kestävää arvoa, joka auttaa myös toipumaan haasteista nopeammin.
Blogit

Google ottaa käyttöön IAB:n standardit – muutos luo tilaa uudelle Teadsin kehittämälle "inRead"-videomainosformaatille

Teadsin näkökulmasta, Googlen päätös omaksua IAB:n video-ohjeistus on enemmän kuin tervetullut muutos. Se heijastaa alan laajempaa muutosta kohti tarkkuutta ja läpinäkyvyyttä, joita Teads on aina pitänyt tärkeänä.
Blogit

Vastuullisuusnarratiivi tuo ymmärrettävyyttä yrityksesi vastuullisuusviestintään

Vastuullisuusnarratiivin avulla voit luoda kilpailuetua ja edistää kulttuurista muutosta kohti vastuullisuutta. Lue, miten rakennat uskottavan vastuullisuusnarratiivin.