“Mikä on tärkeää?” -podcast lupaa kertoa syksylläkin mitkä asiat markkinoijien kohtaamasta informaatiotulvasta ovat tärkeitä ja miksi. Ohjelman juontajana jatkaa MarkkinointiKollektiivin perustaja Santtu Kottila ja panelisteista puolet vaihtuu.
Oletko pohtinut, mihin podcastit organisaatiosi viestinnässä sopisivat tai millaista viestintää ja markkinointia niillä kannattaa tehdä? Kaipaatko uusia ideoita sisältömixiin tai apua muutosviestintään? Tämä Aamukahviseura on sinulle!
Tällä kertaa Aamukahviseurassa keskustellaan podcasteista, kun vieraaksi saapuu Juhani Pajunen Suomen Podcastmedialta. Juhanin kanssa käydään läpi uunituoretta amerikkalaista tutkimusta, jossa on selvitetty 500 arvostetuimman yrityspodcastin menestyksen taustat.
Markkinointiviestinnän tekijälle podcastit ovat erityisen kiinnostavia vaikuttavuutensa vuoksi. Hyvällä sisällöllä kuuntelija saadaan viettämään tunteja organisaation viestien parissa. Äänimedialla on vaikuttavuuden lisäksi toinenkin ässä hihassaan: sen avulla voi tehdä yhdenvertaista ja tasa-arvoista viestintää.
MK Aamukahviseurassa vieraana Juhani Pajunen (Suomen Podcastmedia), joka kertoo, kuinka podcast toimii tehokkaana keinona avata laajoja ja monimutkaisia teemoja organisaation sidosryhmille. Aamukahviseurassa Juhani vinkkaa, mitä vastuullisuuspodcastin teossa tulee huomioida ja kuinka organisaatioiden vastuullisuustoimista voidaan kertoa podcastin muodossa uudella tavalla.