Miten organisaation raporteista tehdään kiinnostavia podcastin avulla?
Vieraana Juhani Pajunen (Suomen Podcastmedia)
Miten podcastin keinoin voidaan elävöittää organisaation raportteja? Miten suuri yleisö saadaan kiinnostumaan esimerkiksi vastuullisuusraportista ja sen monimutkaisista aiheista?
MK Aamukahviseuran vieras Juhani Pajunen (Suomen Podcastmedia) kertoo, kuinka podcast toimii tehokkaana keinona avata laajoja ja monimutkaisia teemoja organisaation sidosryhmille. Aamukahviseurassa Juhani vinkkaa mitä vastuullisuuspodcastin teossa tulee huomioida ja kuinka organisaatioiden vastuullisuustoimista voidaan kertoa podcastin muodossa uudella tavalla.
"Tutkimusten mukaan podcast-kuulija kuuntelee keskimäärin 2 tuntia asiaasi. Aika tulee suunnitella ja hyötykäyttää hyvin!"
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Kuka podcasteja kuuntelee - kyseessä ei ole vain nuorison media
- Mitä asioita vastuullisuuspodcasteissa tulee huomioida?
- Caseja vastuullisuuspodcastien toteutuksista
<< Voit katsoa tallenteen myös täältä >>
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.