Aihe:

Asiakaskokemus

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 4.3.2025: Personointi markkinoinnissa – mitä kuluttajat odottavat ja miten onnistut? Vieraina Emma Lehtovaara ja Miikka Rahikainen (Dagmar)

Personointi on yksi markkinoinnin supervoimista, ja nykyaikaisen liiketoiminnan sekä paremman asiakaskokemuksen tärkeimmistä erottautumiskeinoista. Personoinnin tehokas hyödyntäminen markkinoinnissa vaatii kuitenkin strategiaa, ymmärrystä sekä oikeita työkaluja. Aamukahviseurassa päästään kuulemaan ensimmäisinä vinkit personointiin, joka on liiketoiminnallisesti kannattavaa ja brändiä vahvistavaa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: Digitaalinen asiakaskokemus tekoälyn aikakaudella: miten hyperpersonoidut sisällöt ja markkinoinnin automaatio kasvattavat tuloksia, 12.2.2025

Tässä MarkkinointiKollektiivin ja Druidin virtuaalitilaisuudessa ke 12.2.2025 klo 8.30–9.30 otetaan syväsukellus digitaaliseen asiakaskokemukseen ja sen kehittämiseen. Tilaisuudessa kuullaan, kuinka hyperpersonoinnilla nostetaan asiakaskokemus seuraavalle tasolle sekä selvitetään, miten nykypäivän pirstaloituneella kanavakentällä saadaan pidettyä viestintä yhtenäisenä – ja miksi se on niin tärkeää.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 20.8.2024: Markkinoija, tässä sinulle viitekehys asiakaskokemuksen muotoiluun, Vieraana Sirpa Toljander (Dagmar)

Tiedätkö, miten palvelumuotoilua voi hyödyntää strategisessa markkinoinnissa ja liiketoiminnan kehittämisessä? Miten johtaa brändin mukaista asiakaskokemusta systemaattisesti ja johdonmukaisesti läpi asiakaspolun? Tässä Aamukahviseurassa Sirpa Toljander esittelee Dagmarin asiakaskokemuksen muotoilun viitekehyksen sekä työkaluja, joiden avulla koko organisaation asiakaskokemuksen voi nostaa uudelle tasolle.
Blogit

Entisen aamukahviseuralaisen tunnustukset – näinkö helppoa on päästä mukaan?

Mitä Aamukahviseura maksaa? Mitä siitä saa? Millainen tavoittavuus MarkkinointiKollektiivilla on? Avoimuus on toimintamme ytimessä, ja tässä blogissa jaan avoimesti tietoja, lukuja ja ajatuksiani.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 14.5.2024: 5 knoppia asiakkaan ostopolusta markkinoijille, vieraana Päivikki Kyykkä (Exove) ja Saana Borgström (PunaMusta Media)

Tiesitkö, että B2B-asiakkaista 80 % käy yrityksen verkkosivulla ennen ensimmäistäkään yhteydenottoa? Tai että lähes puolet ostajista suosii täysin myyjätöntä ostoa? Jos verkkosivustot ja -palvelut ovat olennainen osa organisaatiosi markkinointistrategiaa ja haluat varmistua, että näitä kehitetään oikeaan suuntaan, tule mukaan Aamukahviseuraan.
Podcast

MarkkinointiRadio 79: Mikko Hämäläinen: Asiakkaat ansaitsevat personointia

Asiakkaat odottavat tänä päivänä persoonallista palvelua myös verkossa, ja ovat valmiita antamaan tietoa itsestään tätä saadakseen. MarkkinointiRadiossa keskustellaankin digitaalisesta asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä, kun vieraaksi saapuu Mikko Hämäläinen Druidilta.
Blogit

Kiitos soitostasi. Kuulemiin.

Puhelin soi. Tuntematon numero. Viitsisiköhän vastata? ”Hei, toimistosta xy meidän asiakkuusvastaavamme N.N. haluaisi varata kanssasi 30 min etätapaamisajan, jossa keskustelisimme, miten voimme auttaa teitä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteet ja parantaa markkinointinne tehokkuutta”. Huokaus.
Podcast

MarkkinointiRadio 75: Jorma Maaninka: B2B-markkinoinnin aikamatka

Markkinointiradion vieraaksi saapuu Jorma Maaninka (Valve). Jorma vie MarkkinointiRadion aikamatkalle, jossa summataan muun muassa B2B-markkinoinnin päätöksenteon metodien muutosta.