MarkkinointiKollektiivin tilaisuus:

Digitaalinen asiakaskokemus tekoälyn aikakaudella: miten hyperpersonoidut sisällöt ja markkinoinnin automaatio kasvattavat tuloksia

Milloin: Ke 12.2.2025 klo 8.30–9.30
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
Hyvä tietää: Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton

MarkkinointiKollektiivi ja Druid kutsuvat sinut mukaan virtuaalitilaisuuteen, jossa otetaan syväsukellus digitaaliseen asiakaskokemukseen ja sen kehittämiseen. Tilaisuudessa kuullaan, kuinka hyperpersonoinnilla nostetaan asiakaskokemus seuraavalle tasolle sekä selvitetään, miten nykypäivän pirstaloituneella kanavakentällä saadaan pidettyä viestintä yhtenäisenä – ja miksi se on niin tärkeää.

Ilmoittaudu mukaan Lyytistä >>

Tämän päivän kommunikaatio on monikanavaista, ja potentiaalisia asiakkaita tulisi kyetä kohtaamaan niin verkkosivuilla, verkkokaupoissa kuin somessakin. Asiakkaalle yhtenäisesti eteenpäin kulkeva tarina ja saumattomasti etenevä ostopolku ovat elinehto. Samalla asiakkaat janoavat personointia, he haluavat kokea henkilökohtaista ja jokaiselle itselleen relevanttia markkinointiviestintää. Helpommin sanottu kuin tehty! Mutta ei hätää:

Tässä tilaisuudessa opit:

  • Miten markkinoija voi ruokkia asiakkaan tiedonjanoa ja viedä ostoprosessia eteenpäin jopa ilman henkilökohtaista kontaktia? 
  • Mitä hyperpersonointi on, miten sitä tehdään ja millaisia tuloksia sillä voi saada? 
  • Kuinka parannat asiakasuskollisuutta ja kasvatat liiketoiminnan tuloksia sisällönhallinnalla?
  • Miten varmistat oikean sisällön oikea-aikaisen jakelun useissa eri kanavissa?
  • Kannattaako tekoälyä käyttää sisältöjen tuotantoon tai jakeluun?
  • Mitä niin ison kuin pienen yrityksen tulee ottaa huomioon personointia suunnitellessaan?

Tilaisuudessa ajatuksiaan ja oppejaan jakaa Druidin toimitusjohtaja Mikko Hämäläinen, jolla on yli 20 vuoden kokemus verkko- ja mobiilipalveluiden kehittämisestä. Mikon intohimona ja tavoitteena on parantaa digitaalisia asiakaskokemuksia niin omalla kuin kaverinkin kentällä: “Enemmän kuin mielelläni jaan tietojani ja taitojani myös muille avuksi. Yhdessä tekemällä ja kehittämällä suomalainen bisnes on mahdollista saada arvoiselleen tasolle, minkä takia haluan kannustaa yrityksiä ihan aidosti keskittymään tähän kilpailuetua tuovaan aiheeseen enemmän. Jos asiakkaan kokemus yrityksestä on huono tai sitä ei edes ole, ei siinä voi paljoa voittojakaan odotella.”

Mikko käy aihetta läpi sekä B2B- että B2C-näkökulmista. Näkökulmat ovat syntyneet Mikon omien kokemusten, kansainvälisten tutkimustulosten ja esimerkkien kautta. “Suomessa ollaan vielä melko lapsenkengissä hyperpersonoidun sisällöntuotannon osalta, mutta meillä on kaikki potentiaali päästä samalle tasolle globaalien verkkokauppojen ja B2B-toimijoiden kanssa.” 

Tilaisuudessa voi esittää kysymyksiä Mikolle, ja kaikki osallistujat saavat mahdollisuuden varata henkilökohtaisen sparriajan aiheesta!

Ilmoittaudu heti mukaan ja vinkkaa tilaisuudesta myös kollegallesi! 

Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistaa Druid. Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton.

Ilmoittaudu mukaan Lyytistä >>

Julkaistu 
15.1.2025
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.