Asiakkaat odottavat tänä päivänä persoonallista palvelua myös verkossa, ja ovat valmiita antamaan tietoa itsestään tätä saadakseen. MarkkinointiRadiossa keskustellaankin digitaalisesta asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä, kun vieraaksi saapuu Mikko Hämäläinen Druidilta.
Mikko rohkaisee ensinnäkin oman datan kriittiseen tarkasteluun sekä asiakkaista saadun tiedon turvalliseen säilyttämiseen, mutta myös hyödyntämään saatavilla olevaa tietoa mahdollisimman tehokkaasti esimerkiksi hyperpersonoinnilla.
Mikko muistuttaa, että personoitu asiakaskokemus ei ole pelkästään isojen yritysten saavutettavissa, vaan kaikenkokoiset toimijat voivat luoda henkilökohtaisia osto- ja asiakaspolkuja, kun vain resursseja ja olemassaolevaa dataa hyödynnetään oikein. Mikko antaakin jaksossa vinkkejä siihen, miten myös pienemmät organisaatiot pääsevät asiassa liikkeelle!
Kuuntele jakso tästä:
Jatka MarkkinointiRadion muihin jaksoihin tästä.
MarkkinointiRadiota voit kuunnella Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa. Ota meidät seurantaan, niin saat uusimmat jaksot automaattisesti kuuntelulistallesi!