Saavutettavat verkkosisällöt vaikuttavat yritysten liiketoimintaan ja myyntiin. Kun verkkopalvelut ovat ymmärrettäviä ja helppokäyttöisiä, ne vaikuttavat positiivisesti niin loppuun asti vietyihin kauppoihin kuin organisaation brändiarvoonkin. Tässä Aamukahviseurassa käydään läpi saavutettavan sisällön sudenkuopat sekä käytännön vinkit niiden välttämiseksi.
Aamukahviseurassa tartutaan tällä kertaa sisältöihin ja niiden tehokkuuteen: saamme kuulla innostavan casen siitä, miten houkutellaan omaa kohderyhmää yli kielimuurirajojen omille sivustoille tuloksekkaasti, kasvatetaan myyntiä ja samalla saadaan myös median huomio herätettyä.
Jos olemme joskus kohdanneet, todennäköisesti tiedät, että ihmisten erilaisuuden ja moninaisuuden huomiointi on minulle tärkeää. Tähän liittyy myös digimaailman esteettömyys eli verkkosisältöjen saavutettavuus. Päätin siis koota tähän avuksesi 5 sisältöjen saavutettavuutta parantavaa vinkkiä, joihin jokainen voi sisältöjä tuottaessaan tarttua.
Aamukahviseurassa kuullaan, mitä mieltä digimarkkinoinnin ammattilaiset ovat sähköpostimarkkinoinnista. Vieraaksi saapuvat Mika Tiainen (Liana) ja Laura Saukkonen (Valio) esittelevät Lianan kansainvälisen sähköpostimarkkinointikyselyn tuloksia.
Tekoälyn mahdollisuudet on tunnistettu, mutta monelta markkinoinnin ammattilaiselta sekä organisaatiolta uupuu vielä konkretia ja systemaattisuus sen käytössä, erityisesti sisällöntuotantoa ajatellen. Kuinka tekoäly otetaan helposti käyttöön ja mitä sen kanssa arjessa tulisi huomioida? Tästä Aamukahviseuraan saapuu sparraamaan Tuomas Laitinen (Dashboa).
Selvitetään yhdessä, kuinka sosiaalinen media vauhdittaa organisaation kasvua ja millainen sisältö somessa toimii parhaiten vuonna 2023!
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja trendeistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta. Kuulet neuvoja somessa monia markkinoijia pohdituttavaan kysymykseen: missä menee raja organisaation edustamisen ja yksityishenkilönä toimimisen välillä.
MK Aamukahviseurassa Marika Siniaalto (Grapevine) jakaa kokemuksiaan toimivasta sisältöstrategiasta. Marikan kanssa käymme läpi, mitä hyvässä sisältöstrategiassa pitäisi aina huomioida ja miksi. Kuulemme myös, miten sisältöstrategia tukee luovuutta. Tästä Aamukahviseurasta saat itsellesi konkreettisia neuvoja sisältöstrategian määrittelyyn, valintoihin ja jalkauttamiseen.
Ilmoittaudu heti mukaan seuraavaan MK Aamukahviseuraan! MK Aamukahviseura saa vieraakseen Evelin Kaskin, Vapa Median New Phenomena Directorin. Työssään uusia ilmiöitä ja trendejä tutkiva Evelin valottaa, millaiset sisällöt kirittävät brändejä menestykseen alkavana vuonna. Evelin jakaa aamukahvin äärellä omat tärppinsä tämän hetken kiinnostavimpiin sisältötrendeihin. Saamme myös kuulla, mikä merkitys omilla kanavilla on vaikuttavassa sisältömarkkinoinnissa, ja mitä on hyvä ottaa huomioon sisältömarkkinointia suunnitellessa ja toteuttaessa.