En luopuisi enää tekoälystä. Se on väsymätön tiimikaveri ja sparraaja mutta samalla huomaan markkinoijan silmin huolestuttavan ilmiön. Yhä useamman yrityksen sisällöt alkavat muistuttaa toisiaan. Aivan kuin niiden takaa kuuluisi sama tekoälyn muotoilema ääni. Kun on kiire, jääkö viimeinen silaus tekoälyn tuottamaan sisältöön tekemättä? Yrityksen oma brändiääni - se persoonallinen tapa puhutella asiakkaita ja sidosryhmiä katoaa jonnekin taustalle. Onko brändin ääni vaarassa hukkua ja johdammeko tekoälyä oikein?
Kuluttajien arvot ovat kuluttajakäyttäytymisen näkymätöntä maaperää, arvot ohjaavat valintojamme ja ovat aikalailla pysyviä läpi elämämme. Miten arvot eriävät sukupolvien välillä, vai eriävätkö? Onko brändin mahdollista olla relevantti kaikille sukupolville? Tuleeko markkinoinnin kyetä tunnistamaan mahdolliset sukupolvien väliset kuilut? Tässä Aamukahviseurassa nostetaan tutkimuksista esiin mielenkiintoisia havaintoja markkinoinnin ammattilaisille: millaisia mahdollisuuksia eri sukupolvien ja arvojen ymmärtäminen tuo brändin rakentamiseen ja vaikuttamiseen.
Tervetuloa mukaan markkinointijohtajien omaan iltapäivään! Tämän tilaisuuden kautta haluamme antaa tukemme markkinointijohtajien arkeen. Iltapäivän aikana keskitytään brändillä johtamiseen, markkinointiviestinnän kanavavalintoihin sekä markkinointikampanjoiden mahdollisesti aiheuttamien kriisitilanteiden ratkaisemiseen. Tilaisuudessa paneudutaan näihin monen markkinointijohtajan työpöydälle kuuluviin ajankohtaisiin teemoihin. Teemoja käsitellään ensin asiantuntijapuheenvuoroina kaikille yhteisessä alustuksessa, jonka jälkeen niihin syvennytään sparripiireissä, eli fasilitoiduissa pienryhmissä. Lisäksi tilaisuuden ohjelma mahdollistaa verkostoitumista markkinointijohtajien kesken.
Markkinointijohtajan pöydällä on tällä hetkellä enemmän tehtäviä ja tavoitteita kuin koskaan. Toimintaympäristön kompleksisuus, tekoälyn kiihtyvä käyttöönotto ja paine todistaa lyhyen aikavälin tuloksia mittarien kautta ovat johtaneet tilanteeseen, jossa markkinoinnista on vaarassa tulla reaktiivinen suoritefunktio, joka tuottaa kampanjoita ja raportteja, mutta menettää otteensa yrityksen taloudellisen arvon kasvattamiseen.
Rohkeat bränditeot jäävät mieleen ja muuttavat kuluttajan käyttäytymistä. Astu siis laatikon ulkopuolelle, uskalla panostaa asiakkaiden kohtaamiseen, luo aidosti inspiroivia brändikokemuksia ja mittaa niiden vaikutusta. Tässä Aamukahviseurassa pureudumme case-esimerkkien avulla siihen, miten kohtaamiset tapahtumissa voivat olla brändin tärkein erottautumiskeino ja kuinka niiden vaikuttavuutta voidaan todentaa tavalla, joka helpottaa päätöksentekoa myös budjetointipöydässä.
Tervetuloa mukaan kv-markkinoijien omaan iltapäivään! Iltapäivän aikana käsiteltävät teemat ovat relevantteja ja tärkeitä niin markkinointijohdon pöydällä kuin kv-markkinoinnin spesialistien arjessa. Tämän tilaisuuden kautta haluamme antaa tukemme kansainvälisen markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat pysyä askeleen edellä alati muuttuvassa toimintaympäristössä.
Turvalliset termit, kuten näyttökerrat, z-sukupolvi ja kanavastrategia luovat illuusion hallinnasta ja ymmärryksestä. Ne antavat meille tunteen, että olemme analyyttisiä ja strategisia. Mutta todellisuudessa ne usein peittävät alleen pelkomme kohdata ihmisten aitoja tunteita. Pelkäämme ehkä olla liian tunteellisia, liian haavoittuvia tai jopa liian 'pullapehmiksiä' bisnesmaailmassa. Kuitenkin juuri siellä, tunteiden syvyyksissä, piilee se todellinen ydin, joka sitouttaa ihmiset brändiin.
Today, visual communication is the language of business. From sales decks and social posts to internal comms and customer touchpoints, every piece of content tells a brand story. And with 77% of business leaders recognising its impact on organisational performance, according to our latest Visual Economy report, the importance of clear, consistent, and compelling visuals has never been more evident.