Aihe:

Inspiraatio

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 17.9.2024: Voiko markkinointi pelastaa maailman? Vieraana Annika Kettunen (Mediateko) ja Timo Kupiainen (Impact Agency Fabrik)

Mainosalaa syytetään usein maailman pilaamisesta ja kulutuskulttuurin luomisesta. Olkoon näin tai ei, meillä mainostajilla ja markkinoijilla on nyt sekä mahdollisuus että vastuu muuttaa maailma paremmaksi.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: SOME 2024 – Mitä markkinoijan tulee tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2024?

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja suomalaisen sosiaalisen median käytön erityispiirteistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia esimerkkejä ja herätteitä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta.
Podcast

MarkkinointiRadio 75: Jorma Maaninka: B2B-markkinoinnin aikamatka

Markkinointiradion vieraaksi saapuu Jorma Maaninka (Valve). Jorma vie MarkkinointiRadion aikamatkalle, jossa summataan muun muassa B2B-markkinoinnin päätöksenteon metodien muutosta.
Blogit

Rohkea markkinointi vaatii psykologista turvallisuutta

Rohkeampi markkinointi ei ole hassu kainalopieru ja irtoisku, jolle nauretaan kahvihuoneessa. Rohkeampi markkinointi on vaativa laji ja tarvitsee taakseen koko organisaation tuen. Tarvitaan rohkeaa ja turvallista yrityskulttuuria. Liian usein elämme harhassa, että markkinointi on vain markkinoinnin juttu. 
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt* Millainen on kasvumarkkinoijan tulevaisuus? / Tampere 28.9.2023

Tässä MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa puhutaan sekä organisaation kasvusta markkinoinnin avulla että markkinoinnin ammattilaisena kasvamisesta. Tutustutaan tutkimustuloksiin markkinoijien ajatuksista kasvumarkkinoinnin hyödyntämisestä ja kuullaan esimerkkitarina markkinoinnin ammattilaisena uusien haasteiden kanssa kehittymisestä.
Uutiset

Aamu Säätiön "Poista tämä mainos" on MarkkinointiKollektiivin yhteisön mielestä Vuoden Paras markkinointiteko

Osana MarkkinointiKollektiivin Onnistunutta markkinointia- tilaisuutta (7.6.2023) jaettiin jo kuudennen kerran kollegiaalinen MK Vuoden Paras -tunnustus. Vuoden Paras-shortlistalla kisasi neljä huomiota herättänyttä markkinointitekoa, joista MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet äänestivät voittajaksi monia koskettaneen Aamu Säätiön "Poista tämä mainos"-markkinointiteon.
Blogit

Inspiraatiota brändäykseen ei tarvitse etsiä kaukaa – riittää, että keskität huomiosi Suomen luontoon

"Ainutlaatuinen Suomen luonto on asia, jolla voimme nostaa kotimaisten yritysten brändit uudelle ja erottuvammalle tasolle", kirjoittaa Marja-Maija Valtonen MK Kipinävuorossaan ja jakaa ideoita siihen, miten luonto nostetaan osaksi brändiä.
Blogit

Ahkeruus palkitaan - Productivity Awards

Lähes jokainen miettii joskus oman työnsä vaikutuksia, ja työn tuottavuus on yksi tärkeä mittari, kirjoittaa Henriikka Raussi MK Kipinävuorossa viedessään meidät mielikuvitusmatkalle Tuottavuusgaalaan, jossa palkitaan yhteiskunnan tukipilarit.