- Milloin: ke 17.1.2024 klo 14–16
- Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
- Hyvä tietää: Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton
Selvitetään yhdessä, kuinka sosiaalinen media vauhdittaa organisaation kasvua ja millainen sisältö somessa toimii parhaiten vuonna 2024!
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja suomalaisen sosiaalisen median käytön erityispiirteistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia esimerkkejä ja herätteitä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta.
Ilmoittaudu heti mukaan ja jaa kutsua myös kollegoillesi!
Katso tallenne:
-------------------------
Tilaisuuden puheenvuorot:
Somemarkkinoinnin trendit 2024 – raportin julkistus
Kurio on vuodesta 2012 lähtien julkaissut sosiaalisen median trendiraporttia. Tätä someraamatuksikin tituleerattua tutkimusta varten on vuosien varrella saatu liki 200 huippuasiantuntijaa jakamaan omat ennustuksensa. Vaikka oraakkelit ja trendit vaihtuvat, raportin tavoite on ja pysyy: viitoittaa markkinoijalle tietä somen entistäkin tehokkaampaan valjastamiseen alkavalle vuodelle. Raportin tilaisuudessa käyvät läpi Jari Lähdevuori ja Elli Tuominen (Kurio).
Somen kanavakenttä 2024
Miltä somen kanavakenttä näyttää vuonna 2024? Kuinka markkinoijan kannattaa ottaa huomioon eri kanavien muutokset omassa työssään? Kaisa Aarnio (Tulos) kertoo somen kanavakentän näkymistä sekä miten somekanavien nousu osaksi hakukoneita tulee huomioida markkinoinnissa.
Suomalaisten sosiaalisen median käytön erityispiireet
Kuinka suomalaiset käyttävät sosiaalista mediaa ja mitä markkinoinnin ammattilaisen on hyvä somen käytöstä tiedostaa? Maunu Anhava (Retriever) kertoo, miten somen käyttö eri kohderyhmissä eroaa toisistaan ja millaisia erityispiirteitä suomalaisten somen käytössä on verrattuna muihin Pohjoismaihin.
Vaikuttajamarkkinointi murroksessa
Mitkä ovat vaikuttajamarkkinoinnin onnistumisen avaimet vuonna 2024? Miten vaikuttajamarkkinointi on jo muuttunut ja miten sen pitäisi vielä muuttua? Perinteiset tuote- ja palveluesittelyt eivät välttämättä enää innosta yleisöä, ja samalla esimerkiksi vaikuttajien kanssa tuotettu UGC-sisältö on jo viime vuoden aikana nostanut päätään. Mikko Salonen (Noord) kertoo, mitä markkinoijan täytyy tietää vaikuttajamarkkinoinnista vuonna 2024.
-------------------------
Iltapäivän aikataulu:
- Klo 14.00 Tilaisuuden avaus
- Puheenvuorot
- Klo 16.00 Tilaisuus päättyy
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta. Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Kurio, Tulos Helsinki, Retriever ja Noord.
Tilaisuus on osallistujille maksuton ja kaikille avoin.