Tiistaina 3.12.2024 klo 8.30–9.10 MK Aamukahviseura:
Miten tunnelma vie myynnin ja markkinoinnin yhteistyön uudelle tasolle 2025?
Vieraana Riina Jokinen (Kram).
On puhuttu kyllästymiseen asti myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä. Samassa kuorossa on laulanut Riina Jokinen (Kram Mark Ops), joka jaksaa jankuttaa yhteistyön prosesseista, rutiineista ja työkaluista. Eikä hän aio lopettaa vieläkään. Vuoden viimeisessä Aamukahviseurassa on aiheena systematiikkaa merkittävästi vaikeampi, mutta vaikuttavampi näkökulma yhteistyöhön, nimittäin tunnelma.
Hyvä tunnelma ei synny sattumalta, mutta se voi ratkaista pelin. Se on seurausta tietoisesta työstä, joka huomioi yksilöiden tarpeet ja yhteydet (David Rock), ryhmädynamiikan (Patrick Lencioni) ja turvallisuuden (Amy Edmondson). Yhtenä tunnelman rakentamisen oivalluksena voi olla se, että ryhtyy useammin "Rookieksi" (Liz Wiseman).
Millä kehyksillä parempaa tunnelmaa kohti 2025? Tule mukaan ja tutkitaan yhdessä, kuinka luoda markkinoinnin ja myynnin yhteistyöhön sellaista ilmapiiriä, joka vie meitä kaikkia kohti parempaa tulosta!
Aamukahviseuran linjoilla markkinoinnin ja myynnin yhteistyön tiivistämiseksi muun muassa:
📍 Mitkä tekijät vaikuttavat hyvän tunnelman luomiseen työyhteisössä?
📍 Miten ryhmädynamiikka ja yksilöiden tarpeet voidaan ottaa huomioon yhteistyössä?
📍 Miksi turvallisuuden tunne on olennainen osa tehokasta tiimityötä?
📍 Kuinka ”rookie”-asenteella voi rakentaa parempaa yhteistyötä?
Lämpimästi tervetuloa vuoden viimeiseen Aamukahviseuraan!
Ilmoittaudu mukaan Lyytistä >>
------------------
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.