Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan b2b-ostamisen muuttumisesta sekä b2b- ja b2c-markkinoinnin eroista (ajasta 1:16 alkaen), rohkeuden puutteesta markkinoinnissa ja sen syistä (15:30) sekä Coca-Colan tekoälyllä tuottamasta joulumainoksesta (27:55).
Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina Sanoma Content Studion vetäjä Tapio Haaja ja Telia Finlandin markkinoija Laura Kultaranta.
Linkit podcastissa nostettuihin artikkeleihin:
1)www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/…lkopuolella
2)www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/…-mu-kolumni
3)www.hs.fi/taide/art-2000010839395.html
------------
Mikä on tärkeää? -podcast on MarkkinointiRadion ohjelma, jossa kammataan läpi ajankohtaisia ja jokaiselle markkinoijalle tärkeitä uutisia.
Podcast toteutetaan yhteistyössä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen, tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin, digimarkkinointitoimisto Grapevinen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin kanssa.