MarkkinointiKollektiivin tilaisuus:

TEHOSTA JA TAVOITA

– Tee tuloksellisempaa markkinointia

  • Milloin: Torstaina 17.10. 2024 klo 14–17 (puheenvuorot klo 14–16)
  • Missä: Finnkino Tennispalatsi, Salomonkatu 15, 00100 Helsinki
  • Hyvä tietää: Tilaisuus on osallistujille maksuton. Tarjolla verkostoitumista ja pientä purtavaa.

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa opetellaan oman datan tehokkasta hyödyntämistä, matkaa vaikuttavammaksi viestijäksi ja otetaan tekoäly avuksi mahdollistamaan enemmän saavuttamisen vähemmällä. Markkinoinnin tuloksia peräänkuulutetaan joka organisaatiossa, ja jos nykytoimet eivät tuota, on etsittävä uusia keinoja.

Lisäksi sinulla on mahdollisuus hakea ennen tilaisuutta pelattavaan kriisiviestinnän simulaatiopeliin - treenataan yhdessä vaikuttavaa kriisiinhallintaa.

Tule tapaamaan kollegoita kasvotusten Helsinkiin! Haluamme mahdollistaa aikaa aidoille kohtaamisille ja keskusteluille, joten asiasisällön jälkeen on varattu aikaa minglaamiselle pikkupurtavan äärellä.

Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu heti mukaan Lyytistä!

----------------

Tilaisuuden puheenvuorot:

Käytännön vinkit oman datan tehokkaaseen hyödyntämiseen markkinoinnissa

  • Mitä oma data ja 1st party data tarkoittavat käytännössä? Mikä ero on perinteisellä markkinoinnilla ja oma data -lähtöisellä markkinoinnilla?
  • Tatu Kuivalahti (Custobar) tuo puheenvuorossaan esiin konkreettisia esimerkkejä oman datan hyödyntämisestä markkinoinnissa. Jotta saat näistä esimerkeistä parhaan hyödyn irti, Tatu käsittelee myös mitä omalla datalla ja 1st party datalla tarkoitetaan, sekä miten oma data -lähtöinen markkinointi eroaa perinteisestä markkinoinnista. Lisäksi puheenvuorosta saat käyttöösi oman datan hyödyntämisen maturiteettimallin: kuinka siirtyä hyvästä parhaaksi.

Vaikuta vakuuttavasti! 10 tärkeintä oppia matkalla vaikuttavammaksi viestijäksi

  • Kuinka viestiä vaikuttavammin ja saada viesti läpi tämän päivän huomiotaloudessa?
  • Nykypäivän monikanavaisessa huomiotaloudessa pelkkä substanssi ei enää riitä, jos haluat saada viestisi perille ja vaikuttaa. Olipa kyseessä videoneuvottelu, kasvokkain tapaaminen tai tekstiviesti, moni viestijä kokee haasteita viestin perillemenossa. Petri Matero (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n lähettiläs) esittelee tiiviissä ja vauhdikkaassa puheenvuorossaan 10 keskeistä vinkkiä, joiden avulla voit tulla vaikuttavammaksi viestijäksi. Nämä opit ovat hyödyllisiä markkinoijille, myyjille, puhujille ja johtajille – ja niistä voi olla hyötyä myös parisuhteessa.

Markkinoinnin tehokkuuden avaaminen: tekoälyohjatun analytiikan voima

  • Kuinka tekoäly muuttaa markkinoinnin ammattilaisten toimintatapoja ja mahdollistaa enemmän vähemmällä?
  • Valtteri Färkkilä (Meltwater) syventyy puheenvuorossaan tekoälyohjattuun analytiikkaan ja kuinka se voi tehostaa markkinoinnin prosesseja. Kuinka tekoäly valjastetaan tuottamaan markkinoinnin toimintaa ohjaavia oivalluksia, jotka johtavat tehokkaampiin kampanjoihin? Miten tekoälyn tuottama analytiikka voi paljastaa syvällisiä kuluttajaymmärryksiä, jotka tukevat älykkäämpiä päätöksiä? Valtteri antaa konkreettisia esimerkkejä siitä, miten tekoäly parantaa kampanjoiden suorituskykyä samalla, kun se vähentää kustannuksia.

--------------

Kriisiviestinnän simulaatiopeli:

Valmistaudu vaikuttavaan kriisinhallintaan

  • Onko organisaatiollasi suunnitelma valmiina kriisiviestintätilanteeseen? Oletko päässyt simuloimaan suunnitelmaa?
  • Toni Perez (OSG) simuloi koko organisaatiota ravisuttavan kriisinhallintapelin pienelle mukaan valitulle joukolle. Pelissä pääset osallistumaan mainekriisin viestinnän hallintaan. Osallistujat saavat apua ja oppia niin Tonilta kuin toinen toisiltaan. Simulaatiossa sivutaan kriisinhallintaa, mutta keskitytään kriisiviestinnän toimiin.
  • Simuloitava tilanne on valittu ennakkoon sellaiseksi, joka voi koskettaa mitä tahansa organisaatiota. Sen hoitamiseksi vaaditaan työskentelyä monien eri sidosryhmien kanssa aikapaineen keskellä. Simulaation osallistujat pääsevätkin samalla sparrailemaan muiden kanssa, mitä tällaisissä tilanteissa kannattaisi tehdä kun työlistalla on niin sisäinen viestintä, mediasuhteet, some ja muut yrityksen eri sidosryhmät yhtäaikaisesti.
  • Tämän simulaatioharjoituksen kautta pääset turvallisessa ympäristössä kokemaan kriisin ja testaamaan, oletko todella valmistautunut.
  • Simulaatio on tarkoitettu viestintäkokemusta ja jonkinlaista kriisiviestintäosaamista jo omaaville. Harjoituksesta saa eniten irti, kun kriisiviestinnän perusteet ovat jo hallussa. Työpaja on tarkoitettu ensisijassa yritysten ja järjestöjen johdolle sekä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille.
  • Ilmoitamme simulaatioon mukaan valituille henkilöille henkilökohtaisesti omasta simulaatiopaikasta.
“Tuli yllätyksenä, kuinka paljon asioita tulee yhdellä kertaa samaan aikaan pöydälle – ja tosi tilanteessahan näitä tulisi vielä paljon enemmän.”  - simulaation osallistuja

----------------

Iltapäivän aikataulu:

  • Klo 12.05–13.45 Kriisiviestinnän simulaatiopeli mukaan valituille
  • Klo 13.40 Tilaisuuden ovet avautuvat, tervetuloa!
  • Klo 14.00 Tilaisuuden avaus
  • Puheenvuorot ja keskustelua
  • Klo 16.00 Verkostoitumista ja pientä purtavaa
  • Klo 17.00 Tilaisuus päättyy

Hyvä tietää:

  • Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.
  • Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton.
  • Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi.
  • Tilaisuuden mahdollistavat Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, Custobar, Meltwater, Leadoo, OSG ja Finnkino.
  • Tilaisuudesta ei tule streamia tai videotallennetta: olemme paikalla kokemassa jotain vain tässä hetkessä. Kutsu myös kollegasi mukaan ja tulkaa hakemaan voimaa ja työkaluja arkeen yhdessä!

Nähdäänhän Helsingissä?

Ilmoittaudu mukaan Lyytistä >>

Julkaistu 
3.9.2024
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.