Tiistaina 10.9.2024 klo 8.30–9.00 MK Aamukahviseura:

Oman datan hyödyntäminen – kuinka nostaa markkinoinnin tehoja datan rikasteiden avulla

Vieraana Jaani Lahtinen ja Antti Kuukkanen (Suomen Asiakastieto Oy)

Tällä kertaa Aamukahviseurassa keskustellaan oman asiakasdatan rikastamisen hyödyistä erityisesti B2C-liiketoiminnassa. 

Aamukahviseuran vieraksi saapuvat Jaani Lahtinen ja Antti Kuukkanen (Suomen Asiakastieto Oy). Jaanin ja Antin kanssa käydään läpi, millainen oma data on merkityksellistä ja kuinka siitä kannattaa ottaa hyöty irti liiketoimintaa ajatellen. Samalla tutustutaan siihen, mitä on datan rikastaminen ja kuinka sitä voidaan tehdä.

Luvassa on konkreettisia vinkkejä siihen, miten oman datan rikastaminen voi auttaa esimerkiksi asiakassegmentoinnissa, markkinoinnin kohdistamisessa ja markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittämisessä etenkin B2C-liiketoiminnassa. 

Mikäli haluat saada uusia ajatuksia asiakasymmärryksen lisäämiseen ja innostua hyödyntämään omaa dataa tarkemmin, on tämä virtuaalihetkinen on juuri sinulle!

Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
📍Mitä tulee huomioida kun kerätään omaa dataa analysointikäyttöön ja yhdistetään dataa eri lähteistä?
📍Miten data-analytiikka jalostetaan rikasteiden avulla markkinoinnin ja myynnin käyttöön?
📍Miksi rikasteita kannattaa käyttää? 

Katso tallenne:

------------------

MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.

Julkaistu 
2.9.2024
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.