Aihe:

Aamukahviseura

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 28.2.2023: Kuinka audiostrategia tukee liiketoimintaa sekä brändityötä? Vieraana Lauri Domnick ja Janne Turunen (Bauer Media)

MK Aamukahviseuran vieraana 28.2.2023 Lauri Domnick ja Janne Turunen (Bauer Media), jonka kanssa keskustellaan, kuinka audiobrändäys tukee liiketoimintaa sekä brändityötä. Laurin ja Jannen kanssa käymme läpi uunituoreen Audio Landscape -raportin löydöksiä ja kuullaan mitä nyt on hyvä tietää audiobrändäyksestä sekä sen kehityssuunnista.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 21.2.2023: Miten tapahtumien vaikuttavuutta mitataan - tapahtumat vuonna 2023 ja tulevaisuudessa? Vieraana Joonas Valkonen (Lyyti)

MK Aamukahviseuran vieraana 21.2.2023 Joonas Valkonen (Lyyti), jonka kanssa pureudumme tapahtumiin niiden liiketoiminnallisen arvon kautta. Joonas avaa näkemyksiään sekä tuoreita tutkimuksia tapahtumien nykytilasta ja tulevaisuuden trendeistä, sekä antaa apuja tapahtumien luoman arvon mittaamiseen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 14.2.2023: Kuinka menestyä TikTokissa vuonna 2023? Vieraina Mika Käyhty ja Julia Toivio (Insait)

MK Aamukahviseuran vieraina 14.2.2023 Julia Toivio ja Mika Käyhty (Insait), jotka avaavat TikTok-markkinoinnin salat ja kertovat, miten kasvattaa liiketoimintaa lyhyiden videoiden kautta. Tarjolla esimerkkejä ja konkretiaa TikTokissa menestymiseen!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 7.2.2023: Kuinka omaa dataa rikastamalla rakennetaan aitoa asiakasymmärrystä? Vieraina Taija Koskinen ja Mira Mäkiaho (Suomen Asiakastieto)

MK Aamukahviseura sai 7.2. vieraakseen Taija Koskisen ja Mira Mäkiahon (Suomen Asiakastieto), jotka kertovat mitä tärkeää markkinoija voi oppia niiden asiakkaiden ostodatasta, joista ei tullutkaan asiakkaita. Taija ja Mira havainnollistavat sekä b2b että b2c case-esimerkkien kautta, kuinka omaa dataa rikastamalla rakennetaan aitoa asiakasymmärrystä. Katso tallenne!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 31.1.2023: Kuinka maksimoidaan ansaittu näkyvyys? Vieraina Iina Kansonen ja Satu Hurme (MarkkinointiUutiset)

Ilmoittaudu heti mukaan seuraavaan MK Aamukahviseuraan! MK Aamukahviseurassa toimittajat Iina Kansonen ja Satu Hurme (MarkkinointiUutiset) kertovat miten toimittajan saa kiinnostumaan juttuvinkistä. Mitä jokaisen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisen on hyvä muistaa markkinointiviestinnän ja journalismin rajapinnoista? Kuinka toimittajaa voi auttaa työssään ja parantaa täten oman juttunsa läpimenoa? Tästä Aamukahviseurasta saat itsellesi konkretiaa myös siitä, miltä markkinoinnin ala näyttää toimittajan silmin.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 24.1.2023: Millainen on toimiva sisältöstrategia? Vieraana Marika Siniaalto, Grapevine

MK Aamukahviseurassa Marika Siniaalto (Grapevine) jakaa kokemuksiaan toimivasta sisältöstrategiasta. Marikan kanssa käymme läpi, mitä hyvässä sisältöstrategiassa pitäisi aina huomioida ja miksi. Kuulemme myös, miten sisältöstrategia tukee luovuutta. Tästä Aamukahviseurasta saat itsellesi konkreettisia neuvoja sisältöstrategian määrittelyyn, valintoihin ja jalkauttamiseen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 17.1.2023: Miten menestyviä brändejä rakennetaan sisältöjen avulla vuonna 2023? Vieraana Evelin Kask, Vapa Media

Ilmoittaudu heti mukaan seuraavaan MK Aamukahviseuraan! MK Aamukahviseura saa vieraakseen Evelin Kaskin, Vapa Median New Phenomena Directorin. Työssään uusia ilmiöitä ja trendejä tutkiva Evelin valottaa, millaiset sisällöt kirittävät brändejä menestykseen alkavana vuonna. Evelin jakaa aamukahvin äärellä omat tärppinsä tämän hetken kiinnostavimpiin sisältötrendeihin. Saamme myös kuulla, mikä merkitys omilla kanavilla on vaikuttavassa sisältömarkkinoinnissa, ja mitä on hyvä ottaa huomioon sisältömarkkinointia suunnitellessa ja toteuttaessa.