Vertaistukea markkinoinnin automaatioon: markkinoinnin automaatio -kyselyn tulokset
Vieraana Mika Tiainen (Liana)
MK Aamukahviseuran vieras Mika Tiainen (Liana) tuo mukaan dataa kansainvälisestä kyselystä, jolla on selvitetty jo kolmatta kertaa markkinoijien ja viestinnän ammattilaisten kokemuksia markkinoinnin automaatiosta. 291 ammattilaisten vastauksista selviää, mitä pidetään markkinoinnin automaation suurimpina hyötyinä ja haasteina, sekä kuinka tärkeäksi automaatio koetaan organisaatioissa. Kysely selvitti myös tietoa siitä, kuinka yritykset investoivat automaatioon vuonna 2023.
Opas toimitetaan kaikille osallistujille webinaarin jälkeen.
"Mielenkiintoista oli huomata, että peräti 39,7% vastaajista eivät olleet käyttäneet markkinoinnin automaatiotyökalua, mutta näistä vastaajista jopa 27,4% aikoi ottaa sellaisen käyttöön seuraavan 12 kuukauden aikana." - Mika Tiainen
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Mitä hyötyä on markkinoinnin automaatiotyökaluista?
- Millaisia haasteita markkinoinnin automaatiotyökalujen käytössä on?
- Miten yritykset aikovat investoida markkinoinnin automaatioihin liittyen vuonna 2023?
<< Voit katsoa tallenteen myös täältä >>
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.