Markkinoija, haluatko vapauttaa aikaasi?
Vieraana Paula Ranttila (Pliant)
Digimarkkinointiin kuluvaa budjettia on hankala hahmottaa ja PDF-kuitteja pitää kaivaa eri alustojen syövereistä. Kuulostaako tutulta? Millä keinoin markkinoijan arkeen saadaan vapautta ja helppoutta? Miten helpotetaan digimarkkinoinnin budjetin raportointia ja kampanjaan kulutettujen eurojen seurantaa joko asiakas- tai tuotekohtaisesti? Kuinka tekoäly voi auttaa näissä asioissa markkinoijaa?
MK Aamukahviseurassa Paula Ranttila (Pliant) jakaa näkökulmia ja tarinoita etenkin performance -markkinointia tekevien markkinoijien arjen sujuvoittamiseksi ja helpottamiseksi. Paulan kanssa käydään läpi käytännönläheisiä esimerkkejä ajan vapauttamisesta matkatoimiston ja eurooppalaisen digitoimiston arjen kautta.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Miten helpottaa arkea ja vapauttaa aikaa luovuudelle kampanjoiden raportoinnista ja pakollisesta taloushallinnosta?
- Millaisia kipukohtia markkinoija kohtaa digimarkkinoinnin budjettien ja käytettyjen eurojen hallinnassa?
<< Voit katsoa tallenteen myös täältä >>
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.