B2B-markkinoinnin muutos -ostopolun vaiheet haltuun markkinoinnin avulla
Vieraana Katri Tanni (Differo)
Miten B2B-ostaminen on muuttunut ja miten tämän muutoksen tulisi näkyä markkinoinnissa? Mitä tulee ottaa huomioon suunniteltaessa ostopolkuja B2B-ostajille? Miten suunnitella kohdennettua markkinointia B2B-päättäjille ja millaiset sisällöt johdattavat asiakasta eteenpäin ostopolun seuraaviin vaiheisiin?
MK Aamukahviseurassa Katri Tanni (Differo, joka on osa B2B-markkinointitoimisto Myynninmaailmaa) jakaa ajatuksia markkinointi- ja viestintäjohdolle B2B-markkinoinnin muutoksesta. Katri antaa vinkit nykyaikaisen B2B-ostopolun rakentamiseen ja kertoo miten asiakasta tuetaan ostopolun jokaisessa vaiheessa. Kuulemme myös, mitkä tekijät vaikuttavat lopulta ostopäätökseen.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Miten B2B-ostaminen on muuttunut ja miten sen tulisi vaikuttaa markkinointiin?
- Miten rakennetaan ostopolkuja, jotka tukevat B2B-ostajaa päätöksessään?
- Millaiset sisällöt toimivat modernin B2B-ostopolun eri vaiheissa?
<< Voit katsoa tallenteen myös täällä >>
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.