Miten tavoitteellista tarinankerrontaa tehdään lyhytvideoissa?
Vieraana Mika Käyhty ja Julia Toivio (Insait)
Lyhytvideoformaatti on löytänyt tiensä somekanaviin, mutta samalla kilpailu näyttösekunneista on kiristynyt. Millainen videosisältö toimii eri somekanavissa? Miten brändit voivat hyödyntää tarinankerrontaa saadakseen orgaanista näkyvyyttä ja mahdollisuuksia viraali-ilmiöön?
MK Aamukahviseurassa Mika Käyhty ja Julia Toivio (Insait) kertovat, miten lyhytvideoiden kautta kerrotaan tarinoita. Mitä erityisesti tulee ottaa huomioon, kun lähtee tekemään tavoitteellista tarinankerrontaa? Mika ja Julia käyvät läpi lyhytvideoformaatin parhaat käytännöt esimerkkien ja käytännönvinkkien kautta.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Miten brändin tavoitteita tukevia lyhytvideoita tehdään tarinnankerronnan avulla?
- Millainen orgaaninen sisältö tarjoaa mahdollisuudet viraliteettiin?
- Millaisia teknisiä eroja eri somekanavissa on, ja millainen lyhytvideosisältö niissä toimii?
- Millaista osaamista lyhytvideoformaatti tekijältään ja tilaajaltaan vaatii?
<< Voit myös katsoa tallenteen täältä >>
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.