Aamukahviseurassa tietoa markkinoijalle sukupolvi-Z:sta. Kun puhutaan sukupolvi Z:sta, puhutaan 740 000 suomalaisesta tulevaisuuden päättäjästä, joiden kulutuskäyttäytymistä ja arvo- sekä asennemaailmaa käydään läpi tutkimustulosten kautta. Mitä markkinoijan on hyvä tietää tästä nuoresta ikäryhmästä? Millainen on heidän asenne- ja arvomaailmansa? Millaisia segmenttejä ryhmän sisältä löytyy?
MK Aamukahviseurassa Mika Käyhty ja Julia Toivio (Insait) kertovat, miten lyhytvideoiden kautta kerrotaan tarinoita. Mitä erityisesti tulee ottaa huomioon, kun lähtee tekemään tavoitteellista tarinankerrontaa? Mika ja Julia käyvät läpi lyhytvideoformaatin parhaat käytännöt esimerkkien ja käytännönvinkkien kautta.
MK Aamukahviseurassa vieraana Paula Ranttila (Pliant) jakaa näkökulmia ja tarinoita etenkin performance -markkinointia tekevien markkinoijien arjen sujuvoittamiseksi ja helpottamiseksi. Paulan kanssa käydään läpi käytännönläheisiä esimerkkejä ajan vapauttamisesta matkatoimiston ja eurooppalaisen digitoimiston arjen kautta.
MK Aamukahviseurassa vieraana Sami Lehmus (Fonecta) kertoo, miksi asiakkaan elinkaaren arvo on tärkein mittari markkinoinnissa ja analytiikassa, ja miten tätä tietoa voidaan hyödyntää eri kokoisissa yrityksissä.
MK Aamukahviseurassa vieraana Timo Nurmi (Posti), joka kokoaa yhteen asiat, jotka jokaisen markkinoijan tulee juuri nyt tietää vastuullisuusväittämiin liittyen. Mihin jokaisen organisaation tulisi varautua toiminnassaan vastuullisuusregulaation kasvaessa?
MK Aamukahviseurassa vieraana Mika Tiainen(Liana), joka tuo mukaan dataa kansainvälisestä kyselystä, jolla on selvitetty jo kolmatta kertaa markkinoijien ja viestinnän ammattilaisten kokemuksia markkinoinnin automaatiosta. Kysely selvitti myös tietoa siitä, kuinka yritykset investoivat automaatioon vuonna 2023.