Tiistaina 17.10.2023 klo 8.30–9.00
Miten asettaa asiakaskäyttäytyminen liiketoiminnan ytimeen?
Vieraana Niklas Kurki (Colcrane)
Aamukahviseura saa vieraakseen Niklas Kurjen (Colcrane), joka inspiroi meitä tutkimuslähtöisillä ja asiakasdataa uudella tavalla hyödyntävillä menetelmillä. Niiden tavoitteena on tuoda asiakaskäyttäytyminen vahvasti liiketoiminnan kehittämisen keskiöön.
Niklaksen kanssa keskustelemme, millaista vaihtelua erilaisten asiakkaiden käyttäytymisessä voi nähdä, kun sitä tarkastellaan oikein rajatun datan avulla. Kuulemme myös, kuinka asiakaskäyttäytyminen ja asiakkaiden taloudellinen arvo muuttuu ajan kuluessa, ja miten markkinoinnin toimenpiteet vaikuttavat näihin.
Tilaisuudessa on tarjolla vinkkejä kaikenkokoisille yrityksille ja innostusta siihen, miten ottaa asiakaskäyttäytyminen mukaan tekemiseen ja markkinoida viisaammin.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Mikä on minimitaso asiakasdataa, jotta sitä voi hyödyntää fiksusti?
- Miten strategisesti ymmärretty asiakaskäyttäytyminen auttaa taktisella tasolla?
- Mitä uusia tapoja tieteellinen tutkimus tarjoaa asiakasdatan hyödyntämiseen?
Katso tallenne:
------------------
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.