Tiistaina 31.10.2023 klo 8.30–9.00
Tulevaisuuden liidigenerointi – miten evästeiden ja kohdentamisen muutokset vaikuttavat markkinoijan arkeen?
Vieraana Anssi Kaija (Luxid)
Viime vuosina olemme nähneet valtavia muutoksia tietosuojasäännöksissä, evästeiden käytössä ja asiakkaiden käyttäytymisessä. Kun tähän lisää vielä alustojen muuttuvat targetointimahdollisuudet, myös yritysten on laitettava muutoshousut jalkaan pysyäkseen asiakkaidensa perässä.
MK Aamukahviseura saa vieraaksi Luxidin digimarkkinointitiimiä vetävän Anssi Kaijan, joka jakaa oppinsa liidigeneroinnista. Anssi opastaa, miksi markkinoinnin kannattaa kerätä liidejä suoraan ulkopuolisilta alustoilta, ja miten nämä potentiaaliset asiakkaat saadaan sieltä kiinni. Kuulemme lisäksi aitoja esimerkkejä siitä, kuinka kohdentamista voi lähestyä tehokkaalla ja järkevällä tavalla etenkin nyt, kun evästepohjainen seuranta heikkenee.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Miten tavoitat oikean yleisön?
- Sopivatko kaikki kanavat kaikille toimialoille?
- Mistä tietää, että asiakas on lämmin yhteydenotolle?
- Mikä on ad funnel ja miten kohdentaminen siihen liittyy?
Katso tallenne:
------------------
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.