Aihe:

Aamukahviseura

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 17.10.2023: Miten asettaa asiakaskäyttäytyminen liiketoiminnan ytimeen?

Aamukahviseura saa vieraakseen Niklas Kurjen (Colcrane), joka inspiroi meitä tutkimuslähtöisillä ja asiakasdataa uudella tavalla hyödyntävillä menetelmillä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 10.10.2023: Miten markkinoija voi hyödyntää ajankohtaisia ilmiöitä?

Aamukahviseura saa vieraakseen Juri Volaman, joka vie viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiset Suomen suosituimpien uutisten pariin. Kuulemme, miten markkinoija voi hyödyntää ajankohtaisia ilmiöitä, kun mediassa helähtää ja palstatilaa vievät Käärijän, Wilma Murron, suurten yrityskauppojen tai ilmaveivien kaltaiset aiheet.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 3.10.2023: Kuinka ohjelmallisen mainonnan aiheuttamaa hiilijalanjälkeä voi pienentää?

Aamukahviseura saa lautaselleen markkinointialan uusimman kuuman perunan – ohjelmallisen mainonnan aiheuttaman hiilijalanjäljen pienentämisen. Oletko tullut ajatelleeksi mainontaa suunnitellessasi, että siitäkin jää hiilijalanjälki? Ohjelmallisen mainonnan päästöt syntyvät pääasiassa mainosten luomisesta, mainosten jakelun tehottomuudesta, mainosten näyttämisen datansiirrosta sekä verkkotunnusten hallinnoinnista.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE:  MK Aamukahviseura 26.9.2023: Liikennettä, konversioita vai laatua – miten markkinoinnin investointeja verkossa tulisi kohdentaa?

MK Aamukahviseurassa vieraamme Fredrik Rönnlund (Leadoo Marketing Technologies) tarttuu monen markkinoijan pöydällä olevaan ongelmaan, kokonaiskuvan puuttumiseen. Keskustelu tarjoaa apuja muun muassa pirstaleina eri alustoilla olevan tiedon jalostamiseen ja omien verkkosivukävijöiden parempaan tunnistamiseen ja palveluun.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 19.9.2023: Verkkosivuston sisällön optimointi – kenellä siihen on aikaa?

Aamukahviseura saa vieraakseen Jussi Kuparisen ja Julius Haukkasalon, jotka johdattelevat markkinoijat verkkosivujen personoinnin maailmaan. Tutkimukset osoittavat, että personointi ja A/B-testaus parantavat markkinoinnin tulosta merkittävästi, mutta vastaavasti myös lisäävät työkuormaa. 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 12.9.2023: Hakukoneoptimoinnin ytimessä – SEO markkinoinnin kulmakivenä

“Ilman hakukoneoptimointia muut markkinointitoimenpiteet menevät helposti hukkaan. Haluamme jakaa yhteisön muiden jäsenten käyttöön sen tiedon, mikä meille on tiiminä kertynyt”, kertoo Irene Dimakides Venuulta. Miksi hakukoneoptimointi on tärkeää, millä eri tavoilla näkyvyyttä voi saavuttaa ja miten Googlen muutokset vaikuttavat hakukoneoptimointiin?
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 5.9.2023: Analytiikalla ja asiakasymmärryksellä parempi ote markkinasta

“Suomessa vain kourallinen yrityksiä on tehnyt markkinoinnista menestyksekkään prosessin”, toteaa Olli Saarinen, ja viittaa analytiikan ja asiakasymmärryksen hyödyntämiseen markkinoinnissa. ‍Mikä yhdistää markkinoinnin menestyksekkäitä prosesseja - ja mitä jokainen markkinoija voi näistä ottaa opiksi omaan työnsä? Millaisia välineitä organisaatioilla ja markkinoijilla tulisi olla, kun markkinoinnin tuloksia halutaan parantaa? 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 29.8.2023: Millaista on moderni ja datalähtöinen PR?

Aamukahviseura saa vieraakseen Noora Rahusen, joka johdattelee viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiset tämän päivän PR:n maailmaan.