Tiistaina 5.9.2023 klo 8.30-9.00
Analytiikalla ja asiakasymmärryksellä parempi ote markkinasta
Vieraana Olli Saarinen (Suomen Asiakastieto)
“Suomessa vain kourallinen yrityksiä on tehnyt markkinoinnista menestyksekkään prosessin”, toteaa Olli Saarinen, ja viittaa analytiikan ja asiakasymmärryksen hyödyntämiseen markkinoinnissa.
Miten saavuttaa parempia tuloksia - ja mitä jokainen markkinoija voi näistä ottaa opiksi omaan työhönsä? Mitä tietoa organisaatiot ja markkinoijat tarvitsevat, kun markkinoinnin tuloksia halutaan parantaa?
Tule kuulolle, kun Olli pitää Aamukahviseuran linjoilla helppotajuisen, esimerkkitarinoita sisältävän tietoiskun siitä, miten oikein hyödynnetty analytiikka auttaa saavuttamaan parempia markkinoinnin tuloksia organisaatioille. Olli käy läpi, mitä askeleita tätä varten on otettava, ja millaista ajattelumallin mahdollista muutosta tulosten saavuttaminen vaatii.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
📍 Kuinka pärjätä markkinalla, joka on täynnä samankaltaisia tuotteita?
📍Mitä asioita jokaisen organisaation tulisi tunnistaa omista asiakkaistaan?
📍Kuinka onnistua markkinoinnin prosessissa ja menestyä?
Katso tallenne: