Tiistaina 19.9.2023 klo 8.30-9.00
Verkkosivuston sisällön optimointi – kenellä siihen on aikaa?
Vieraana Jussi Kuparinen (Liana) ja Julius Haukkasalo (Evermade)
Aamukahviseura saa vieraakseen Jussi Kuparisen ja Julius Haukkasalon, jotka johdattelevat markkinoijat verkkosivujen personoinnin maailmaan. Tutkimukset osoittavat, että personointi ja A/B-testaus parantavat markkinoinnin tulosta merkittävästi, mutta vastaavasti myös lisäävät työkuormaa.
Jussin ja Juliuksen kanssa keskustellaan kohdennettujen viestien ja personoitujen sisältöjen merkityksestä. Opimme, miksi pitäisi tehdä sisältöjä, jotka maistuvat etenkin omalle kohderyhmälle. Kuulemme myös, mikä rooli tekoälyllä sisällöntuotannossa on kun tavoitellaan aitoutta ja persoonallisia viestejä.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
📍 Onko tekoäly sisällöntuottajan uusi taikavoima?
📍 Miksi personoinnille ja optimoinnille kannattaa löytää aikaa satojen pienten tehtävien keskellä?
📍 Miksi kohdennettu viesti tulee toimimaan yhä paremmin geneerisen viestin sijaan?