N

uorille markkinoinnista ja suomalaisen markkinoinnin kehittämisestä kiinnostuneille perustettu MarkkinointiKollektiivi on kasvanut jo 5000 ihmisen verkostoksi. Kollektiivi julkaisi tänään uudet kumppaninsa, joita ovat Videolle, Tori, Fonecta sekä Dagmar. MarkkinointiKollektiivi jatkaa kasvuaan. Ryhmä on kasvanut jo yli 5000 jäsenen kokoiseksi.

Keskustelu ryhmässä on jatkunut aktiivisena ja toimintaa on kehitetty myös isojen tapahtumien ja Facebook-keskustelujen lisäksi. Kollektiivin tarjoamien tapahtumien määrä tulee kasvamaan ja tarjonta monipuolistuu. "Viemme MarkkinointiKollektiivin toimintaa eteenpäin jatkuvasti. Nyt julkaistujen kumppanuuksien myötä pystymme ottamaan taas yhden loikan seuraavalle tasolle. Olemme jo kokeilleet erilaisia toteutuksia ja tulemme jatkossakin käynnistämään ketterästi uudenlaisia konsepteja. Kollektiivin jäsenet ovat tässä tärkeässä asemassa, mutta ihan yhtä tärkeitä ovat yhteistyökumppanimmekin.

Esimerkiksi Routa markkinointitoimiston kanssa toteutettavat Kasvupajat ovat hyvää näyttöä siitä miten saamme asioita aikaiseksi nopealla sykkeellä", MarkkinointiKollektiivin perustaja Santtu Kottila kertoo. Uudet kumppanit Videolle, Tori, Fonecta ja Dagmar ovat kaikki innoissaan mukana tukemassa MarkkinointiKollektiivia matkalla kohti ryhmän unelmaa: maailman parasta markkinointia tehdään vielä joskus Suomessa.

"Näemme MarkkinointiKollektiivissa paljon potentiaalia ja haluamme tarjota omaa tietotaitoamme myös koko alan kehittämiseksi", Videolle videotoimiston toimitusjohtaja Tuomas Vuori sanoo.

"MarkkinointiKollektiivi on hieno osoitus siitä, miten hyviä asioita saadaan ketterästi ja nopeasti aikaan kun tartutaan yhdessä tuumasta toimeen. Haluamme osaltamme olla mukana kehittämässä suomalaista markkinointia, ratkomassa haasteita ja tekemässä markkinoinnista yhä vaikuttavampaa ja parempaa”, iloitsee Torin B2B- markkinointipäällikkö Laura Kuusela uudesta yhteistyöstä.

”Olemme innoissamme siitä, että voimme olla mukana kehittämässä suomalaisista markkinointialan osaajista maailman parhaita jakamalla sitä tietoa ja ammattitaitoa, jota meillä talossa. Meillä on samalla mahdollisuus oppia itsekin jotain uutta. Kulttuuriimme Dagmarissa on aina kuulunut uteliaisuus, itsensä haastaminen sekä rohkeus kokeilla. Näemme MarkkinointiKollektiivin ajattelussa ja toiminnassa paljon samoja arvoja, joten yhteistyöhön lähteminen tuntui erittäin luontevalta", kommentoi Dagmarin sisältöjohtaja Ilari Viippola. Nykypäivän markkinointi on todella nopeatempoista, joten tarvitsemme uusia ja nopeita mutta samalla tehokkaita menetelmiä niin markkinoinnin suunnitteluun kuin toteuttamiseenkin", Viippola lisää.

"Tehtävämme Fonectalla on toimia yli 50.000 suomalaisten yrityksen asiantuntijana, kun kyse on verkon kautta tapahtuvasta markkinoinnista ja myynnin edistämisestä. Otamme tehtävämme vakavasti, ja siksi meille on itsestäänselvyys olla mukana edelläkävijöiden joukossa keskustelemassa, jakamassa tietoa ja edistämässä digitaalisen markkinoinnin kehitystä Suomessa", toteaa myyntijohtaja Antti Tukia Fonectalta.

Juttu Markkinointi&Mainonnassa ››

Julkaistu 
20.10.2017
Uutiset
 -kategoriassa

Lisää 

Uutiset

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.