Virtuaalitodellisuus (VR) sekä lisätty todellisuus (AR) ovat herättäneet viimeisen parin vuoden aikana paljon puhetta, mutta niiden sovellukset eivät ole yltäneet täyteen potentiaaliinsa. Hype on hyvä renki markkinoijalle, mutta huono isäntä ja usein uusilla teknologioilla on tapana ottaa isännän rooli. Business Finlandin teettämän tutkimuksen mukaan meillä on kaikki mahdollisuudet nousta yhdeksi maailman merkittävimmistä tekijöistä laajennetun todellisuuden saralla. Pelialaa siivittänyt osaaminen on ytimessä, kun mietitään sovelluksia VR:ään tai AR:ään. Tämän tapahtuman puheenvuoroissa katsomme, mitä oikeasti hyödyllistä nämä markkinoinnin teknologiat voivat meille tarjota ja miten niistä tehdään yksi uusi työkalu markkinoijan työkalupakkiin jo tänään.