Aihe:

Strategia

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: 18.1.2023 MK Teematilaisuus SOME 2023 - Mitä markkinoijan tulee tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2023?

Selvitetään yhdessä, kuinka sosiaalinen media vauhdittaa organisaation kasvua ja millainen sisältö somessa toimii parhaiten vuonna 2023! Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja trendeistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta. Kuulet neuvoja somessa monia markkinoijia pohdituttavaan kysymykseen: missä menee raja organisaation edustamisen ja yksityishenkilönä toimimisen välillä.
Blogit

Pikavoittoja ei ole – Hyvä asiakasymmärrys syntyy sitkeydestä lajiin

Hyvä asiakaskokemus syntyy syvästä ymmärryksestä, ja syvä ymmärrys tulee suunnitellulla tutkimustyöllä, kirjoittaa Aki Ovaska (Crasman) MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Metaversumi tulee, tykkäsit siitä tai et

"Metaversumi tulee, tykkäsit siitä tai et", kirjoittaa Janne Itäpiiri (Stereoscape) englanninkielisessä MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miten ottaa hyppy Metaversumiin.
Podcast

MarkkinointiRadio 67: Aino Pajukangas: Markkinointistrategian merkitys: "Ymmärrä ja tuo esiin ydinviestisi!"

Markkinointiradion aiheena on markkinoinnin strateginen suunnittelu PK yrityksissä, kun vieraaksemme saapuu Aino Pajunkangas, pitkän linjan viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija viestintätoimisto Aivelasta. Ainon kanssa aihetta käydään läpi PK-yrityksille toteutetun tutkimuksen tulosten kautta.
Podcast

MarkkinointiRadio 64: Ritva Laine: Tarvitseeko markkinoijan tietää kaikesta kaikki?

MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu Ritva Laine Perjantailta. Käsittelyssä on haasteita, joita markkinoijat arjessaan kohtaavat, ja jotka vaikuttavat välillisesti tai välittömästi niin työn tekemisen mielekkyyteen kuin työssä jaksamiseen ja työn tuloksiin.
Podcast

MarkkinointiRadio 62: Sanna Puumalainen & Tuula Sillanmäki: Palkitun asiakaskokemuksen johtaminen

MarkkinointiRadio selvittää, millaisista elementeistä Alkon palkittu ja ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy. Miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten onnistumista mitataan? Vastauksia antavat Sanna Puumalainen ja Tuula Sillanmäki Alkolta.
Blogit

Mitä eroa on markkinoinnilla ja strategisella markkinoinnilla?

Markku Vierula hahmottelee blogikirjoituksessaan strategisen markkinoinnin roolia käytännössä. Strateginen markkinointi nousee tuon tuosta esille ns. kiinnostavana teemana. Siitä keskustellaan ja se saa puheissa hyvinkin vaihtelevia sisältöjä. Harvemmin siihen törmää käytännön osaamisena.
Podcast

MarkkinointiRadio 55: Heidi Peltonen ja Timo Nurmi: Kumppanuudet ja vastuullisuus kasvun ajurina

MarkkinointiRadion vieraiksi saapuivat Heidi Peltonen (Neste) ja Timo Nurmi (Posti). Heidi ja Timo keskustelevat jaksossa kahden merkittävän suomalaisen toimijan, Nesteen ja Postin kumppanuudesta ja vastuullisuudesta.