MarkkinointiUutiset uutisoi lokakuussa 2021 uusimman Asiakkuusindeksin tulokset: kärkisijan sai Alko.
Nyt MarkkinointiRadio selvittää, millaisista elementeistä Alkon palkittu ja ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy. Miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten onnistumista mitataan? Vastauksia antavat Sanna Puumalainen ja Tuula Sillanmäki Alkolta.
Sanna ja Tuula kertovat, miten asiakaskokemus on otettu strategian keskiöön Alkolla ja kuinka asiakkaiden ympärille on organisoiduttu. Jaksossa kuullaan myös Alkon tulevaisuudensuunnitelmista sekä jaetaan vinkkejä jokaisen organisaatioon asiakaskokemuksen kehittämiseksi.
“Asiakaskokemuksen johtaminen on kuin koko organisaation yhteinen tanssi. Kun ensimmäiset uskaltautuvat tanssilattialle, ja laittavat itsensä likoon, on muiden helpompi tulla mukaan”, Tuula muistuttaa.
Kuuntele jakso, ja kerro meille, mitä mieltä olit:
Jatka MarkkinointiRadion muihin jaksoihin tästä.
MarkkinointiRadiota voit kuunnella Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa. Löydymme nyt myös Suplasta! Ota meidät seurantaan, niin saat uusimmat jaksot automaattisesti kuuntelulistallesi!