Jos olemme joskus kohdanneet, todennäköisesti tiedät, että ihmisten erilaisuuden ja moninaisuuden huomiointi on minulle tärkeää. Tähän liittyy myös digimaailman esteettömyys eli verkkosisältöjen saavutettavuus. Päätin siis koota tähän avuksesi 5 sisältöjen saavutettavuutta parantavaa vinkkiä, joihin jokainen voi sisältöjä tuottaessaan tarttua.
"Vuosia olen harjoitellut terapeutin, kollegoiden, ystävien ja muiden tukihenkilöiden kanssa vetämään rajoja, pitämään niistä kiinni ja sanomaan ei. Miten tuo pieni kaksikirjaiminen pirulainen voikin olla suomen kielen vaikeimpia ja leimaavimpia sanoja." MarkkinointiKollektiivin blogissa tuntojaan avaa Emmi Paunonen.
Tässä MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa puhutaan sekä organisaation kasvusta markkinoinnin avulla että markkinoinnin ammattilaisena kasvamisesta. Tutustutaan tutkimustuloksiin markkinoijien ajatuksista kasvumarkkinoinnin hyödyntämisestä, markkinoinnin ammattilaisena uusien haasteiden kanssa kehittymisestä sekä niistä oikeanlaisen palkitsemisen saamisesta - pysyykö alan palkkakehitys mukana työnkuvan jatkuvassa murroksessa?
MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa kurkistetaan markkinoijan ja markkinoinnin tulevaisuuteen kasvumarkkinoinnin, kilpailukyvyn ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten työskentelytapojen uudistaminen ja kasvumarkkinoinnin tuomat mahdollisuudet näkyvät markkinoijan työpöydällä. Entä pysyykö alan palkkakehitys mukana työnkuvan jatkuvassa murroksessa?
Selkiytetään ajatuksia ja luodaan uusia näkökulmia markkinoijan strategisiin valintoihin. Päätöksiin, jotka ovat keskeisiä liiketoiminnan menestyksen kannalta. Tarkasteluun otetaan erityisesti liiketoimintastrategiasta johdettu markkinointistrategia, strateginen kohderyhmäymmärrys ja strategiset valinnat kumppanuuksia ajatellen. Tilaisuus tarjoaa vertaistukea arjen strategisiin valintoihin.
Osana MarkkinointiKollektiivin Onnistunutta markkinointia- tilaisuutta (7.6.2023) jaettiin jo kuudennen kerran kollegiaalinen MK Vuoden Paras -tunnustus. Vuoden Paras-shortlistalla kisasi neljä huomiota herättänyttä markkinointitekoa, joista MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet äänestivät voittajaksi monia koskettaneen Aamu Säätiön "Poista tämä mainos"-markkinointiteon.