"Ainutlaatuinen Suomen luonto on asia, jolla voimme nostaa kotimaisten yritysten brändit uudelle ja erottuvammalle tasolle", kirjoittaa Marja-Maija Valtonen MK Kipinävuorossaan ja jakaa ideoita siihen, miten luonto nostetaan osaksi brändiä.
"Käärijä on ylivoimaisesti parasta mitä suomen brändikentällä on nähty vuosiin", kirjoittaa Inca Paatela MK Kipinävuorossaan ja kertoo, mitä brändit voisivat oppia Käärijän artistikuvasta.
"ChatGPT:n julkaisusta ei ole kulunut vielä edes puolta vuotta, ja jo nyt tekoäly tukee digimarkkinoijien ja sisällöntuottajien työtä ennen näkemättömällä tavalla", kirjoittaa Suvi Wulff MK Kipinävuorossa, ja antaa vinkit, miten hyödyntää tekoälyä omaan sisällöntuotantoon.
Markkinointitiimin aika kuluu usein kaikenlaiseen sälään ja selvittämiseen, kirjoittaa Hanna Reunanen MK Kipinävuorossa ja kertoo miksi läpinäkyvyyden tulisi olla ajansäästön keskiössä.
Lähes jokainen miettii joskus oman työnsä vaikutuksia, ja työn tuottavuus on yksi tärkeä mittari, kirjoittaa Henriikka Raussi MK Kipinävuorossa viedessään meidät mielikuvitusmatkalle Tuottavuusgaalaan, jossa palkitaan yhteiskunnan tukipilarit.
"Hyvin tehty prosessi palvelee niin pienen kuin suurenkin yrittäjän toimintaa", kirjoittaa Anni Ollikainen MK Kipinävuorossa, mutta muistuttaa samalla, että hyvin tehtyjenkin prosessien olemassa oloa ja järkevyyttä kannattaa kyseenalaistaa tasaisin väliajoin.
"Huonosti targetoitu markkinointi ärsyttää ja voi tuottaa hallaa yritykselle tai brändille, joten on liiketoiminnallisestikin täysin perusteltua laittaa paukkuja parempaan kohdennukseen", kirjoittaa Katja M. Remes MK Kipinävuorossa ja kertoo, miksi huono kohdentaminen sai mehut väärään kurkkuun.
Käsilläsi saattaa olla nopeita voittoja jos markkinointi on keskittynyt pelkästään uusien kävijöiden ja tunnettuuden kasvattamiseen, kirjoittaa Ida-Maria Tyyskä MK Kipinävuorossa ja avaa verkkokaupan myynnin kaavaa.