Aihe:

Asiakasymmärrys

Blogit

Markkinointityökalujen valinta - Miksi se on vaikeaa ja miten se kannattaa tehdä?

Markkinoinnin työkalujen määrä kasvaa jatkuvasti - miten valita omalle firmalle sopivin? Lue aiheesta lisää tästä.
Blogit

Teknologian tuottama tieto muuttaa suunnittelun näkökulmaa

Markkinoinnin teknologiat ovat muuttaneet ja muuttavat tapaamme tehdä. Miten markkinoinnin sunnittelu muuttuu, ja mitä jatkossa tulisi osata?
Blogit

Mitä jos unohtaisit itsesi?

Tuotemarkkinoinnille ja tiedotteille on aikansa ja paikkansa, mutta yleisön sitouttamiseksi on tarjottava tarinoita ja inspiraatiota.
Blogit

Asiakaspolkuanalytiikka – Kun Google Analytics ei enää riitä

Kokonaisvaltainen markkinoinnin tekeminen vaatii asiakaspolkuanalytiikkaa, pelkkä Google Analyticsin lukujen analysointi ei aina riitä.
Blogit

Reaaliaikainen silmänliikkeen seuranta palvelee myös luovaa suunnittelijaa

Teknologia mahdollistaa luovalle työlle aivan uusia mahdollisuuksia inspiroitua ja validoida omaa työtään. Inspiroidu blogista!
Blogit

Laiska data syö strategiasi - 4 askelta verkkoanalytiikan hyödyntämiseen

Verkkoanalytiikkasi on turhaa, jos sen tuottama data jää vain merkeiksi raporteissa. Lue tästä lisää datan hyödyntämisen tärkeydestä lisää tästä.
Blogit

Kai tiedät, että asiakkaasi eivät ole samanarvoisia euroissa? LTV ja sen merkitys

Kysymys, joka on nyt jokaisen huulilla on seuraava: kuinka arvokkaita yksittäiset asiakkaat ja segmentit tulevat olemaan yrityksellemme euroissa?
Blogit

3 SYYTÄ: Miksi asiakaspalvelutiimi pitää ottaa mukaan markkinointipuuhasteluun?

Asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on paljon yhtymäkohtia. Miten teillä hyödynnetään asiakaspalvelun osaamista markkinoinnissa?