📬
Tilaa uutiskirje ja saat tiedon uusista tapahtumista ensimmäisenä.
Lisäksi tuoreita sisältöjä, työpaikkoja ja koulutuksia viikoittain.
Ei spämmiä. Lue meidän
Privacy Policy
Kiitos! Tilauksesi on vastaanotettu.
Hups! Jotain meni pieleen. Ole yhteydessä niin korjataan asia!
KOTISIVU
SISÄLLÖT
Kaikki uusimmat
Aamukahviseura
Mikä on tärkeää? -podcast
MarkkinointiMiks
Blogit
Koulutukset
Podcast
Rekry
Tapahtumat
Uutiset
Video
Tapahtumat
ILMOITTAUDU MUKAAN: Digitaalinen asiakaskokemus tekoälyn aikakaudella: miten hyperpersonoidut sisällöt ja markkinoinnin automaatio kasvattavat tuloksia, 12.2.2025
1.15.2025
1
min lukuaika
Tapahtumat
REGISTER NOW: MK Aamukahviseura 21.1.2025: How to make your ads stand out? Tips for creative ad production in 2025, Guest speaker Alexander Augustesen (Zuuvi)
1.13.2025
1
min lukuaika
Podcast
MR Sunnuntaibrunssi #16 Taru Staudinger - luova suunnittelija omassa maailmassaan
12.18.2024
3
min lukuaika
Rekry
Avoin työpaikka: Digital Marketing Specialist, Askele Oy
12.17.2024
2
min lukuaika
TAPAHTUMAT
YHTEISÖLLE
Liity yhteisöön
Urapalvelut ammattilaisille
MarkkinointiKalenteri
Tilaa MK Uutiskirje
KUMPPANEILLE
Mikä MK?
Tule kumppaniksi
Rekrytointipalvelut
Tilaa uutiskirje
Uutiskirje
📬 Tapahtumat ja sisällöt suoraan mailiin
Ei spämmiä. Lue meidän
Privacy Policy
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen.
Tagit
Aamukahviseura
Asiakaskokemus
Asiakasymmärrys
B2B
Brändi
Budjetointi
Data
Digitaalinen markkinointi
Hakukoneoptimointi
Hinnoittelu
Insight
Inspiraatio
Jaksaminen ja hyvinvointi
Johtaminen
Kansainvälisyys
Kipinävuoro
Kohdentaminen
Koulutus
Kriisiviestintä
Kumppaniblogi
Lainsäädäntö
Luovuus
Mainonta
MarkkinointiMiks
MarkkinointiOpas
MarkkinointiTreffit
Markkinointiteknologia
Media
Mikä on tärkeää?
Mittaaminen ja tavoitteet
MoT
Myynti
Oppiminen
PR
Palkkaus
Podcast ja audio
Rekrytointi
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Strategia
Suunnittelu
Tapahtuma
Teematilaisuus
Teknologia
Tekoäly
Televisio
Trendit
Tulevaisuus
Työelämä
Uutiset
Uutiskirjeet
Vaikuttajamarkkinointi
Vastuullisuus
Verkkokauppa
Verkkosivusto
Viestintä
Yhteistyö
Ympäristö
analytiikka
kasvumarkkinointi
kohderyhmäanalyysi
kumppanipodcast
sunnuntaibrunssi
Kiinnostavimmat juuri nyt
ILMOITTAUDU MUKAAN: Digitaalinen asiakaskokemus tekoälyn aikakaudella: miten hyperpersonoidut sisällöt ja markkinoinnin automaatio kasvattavat tuloksia, 12.2.2025
1
min lukuaika
REGISTER NOW: MK Aamukahviseura 21.1.2025: How to make your ads stand out? Tips for creative ad production in 2025, Guest speaker Alexander Augustesen (Zuuvi)
1
min lukuaika
MR Sunnuntaibrunssi #16 Taru Staudinger - luova suunnittelija omassa maailmassaan
3
min lukuaika
Avoin työpaikka: Digital Marketing Specialist, Askele Oy
2
min lukuaika
ILMOITTAUDU MUKAAN: SOME 2025 – Mitä markkinoijan tulee tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2025? -tilaisuuteen 15.1.2025 klo 14–16
min lukuaika
Mikä on tärkeää? Jakso #31 - Toimareiden henkilöbrändäys - Sissimarkkinointi ratkaisu leikattuihin markkinointibudjetteihin - Markkinoinnin psykologia
1
min lukuaika
MR Sunnuntaibrunssi #15 Sanna Ylimäinen - Kuubin perustajalla on aika puolellaan
3
min lukuaika
KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 14.1.2025: Markkinoinnin automaatio 2025 -kyselytutkimuksen tulokset – miten suomalaiset oikeasti käyttävät automaatiota? Vieraana Mari Sihvonen (Liana)
1
min lukuaika
Santtu Kottila
Home
/
Authors
/
Santtu Kottila
Blogit
Me pystymme paljon helpompaan ja yksinkertaisempaan kuin kuvittelemmekaan
Kirjoittaja haastaa markkinoinnin alalla olijat: miten yksinkertaistaa käyttämäämme kieltä niin, että jokainen ymmärtäisi mistä puhumme?
Santtu Kottila
8.10.2019
4
min lukuaika
Blogit
Miksi Burger Kingin uusin markkinointikampanja sai ajattelemaan suomalaista kansanluonnetta? Ja voiko sitä muuttaa?
Monesti markkinoinnisa puhutaan siitä, miten voisimme ottaa inspiraatiota markkinoinnin tekemiseemme ulkomailta. Lue ajatuksia aiheesta.
Santtu Kottila
10.12.2018
1
min lukuaika
Blogit
Markkinointiväen kulmahuoneininä muistuttaa 5-vuotiaan tasoista tasajalkapompintaa
Markkinoijan tulee sinnikkäästi todistaa oman työn arvoa: pitkäjänteinen tekeminen on avain myös kulmahuoneiseen uskoo blogin kirjoittaja Santtu.
Santtu Kottila
28.11.2018
2
min lukuaika
Blogit
Suomalainen markkinointi keräsi kotiin ennen näkemättömän jättipotin
Lue tästä vuoden 2018 järjestetyn Cannes-festivaalien voittajakooste!
Santtu Kottila
26.6.2018
4
min lukuaika
Blogit
5+1 Pointtia: Miksi Amazonin Suomeen tulosta kannattaa olla kiinnostunut?
Amazonin tulosta Suomeen on puhuttu pitkään. Jotkut saattavat ajatella, ettei asia kosketa itseä - pitäisikö tätä ajatusta kyseenalaistaa?
Santtu Kottila
22.3.2018
3
min lukuaika
Kirjoittaja
Santtu Kottila
Founder
Kategoriat
Blogit
Koulutukset
Podcast
Rekry
Tapahtumat
Uutiset
Video
Aiheet
Aamukahviseura
Asiakaskokemus
Asiakasymmärrys
B2B
Brändi
Budjetointi
Data
Digitaalinen markkinointi
Hakukoneoptimointi
Hinnoittelu
Insight
Inspiraatio
Jaksaminen ja hyvinvointi
Johtaminen
Kansainvälisyys
Kipinävuoro
Kohdentaminen
Koulutus
Kriisiviestintä
Kumppaniblogi
Lainsäädäntö
Luovuus
Mainonta
MarkkinointiMiks
MarkkinointiOpas
MarkkinointiTreffit
Markkinointiteknologia
Media
Mikä on tärkeää?
Mittaaminen ja tavoitteet
MoT
Myynti
Oppiminen
PR
Palkkaus
Podcast ja audio
Rekrytointi
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Strategia
Suunnittelu
Tapahtuma
Teematilaisuus
Teknologia
Tekoäly
Televisio
Trendit
Tulevaisuus
Työelämä
Uutiset
Uutiskirjeet
Vaikuttajamarkkinointi
Vastuullisuus
Verkkokauppa
Verkkosivusto
Viestintä
Yhteistyö
Ympäristö
analytiikka
kasvumarkkinointi
kohderyhmäanalyysi
kumppanipodcast
sunnuntaibrunssi
Twitter
LinkedIn
Facebook
Instagram
YouTube