Aihe:

Asiakasymmärrys

Blogit

Markkinoinnin tehtävä on toteuttaa yrityksen strategiaa markkinoinnin keinoin. Mikä tavoite kulloinkin on, riippuu yrityksen tilanteesta

Huono asiakasrekisteri vaikuttaa suoraan liiketoimintaasi. GDPR on pakottanut monia meitä laittamaan data-asiat kuntoon, lue lisää ajatuksia tästä!
Blogit

Kyllä, tahdon vastaanottaa sisältöäsi - 3 vinkkiä inbound-markkinoinnin toteutukseen

Miksi suostumukseen perustuvaa sisältömarkkinointia ei edelleenkään, noin 20 vuotta kirjan kirjoittamisen jälkeen, osata täysin hyödyntää?
Blogit

Kuinka hyvin tunnet verkkokävijäsi?

Web-analytiikka tarjoaa niukasti ymmärrystä siitä, keitä verkkokävijäsi ovat, mitä he tahtovat, tai millaisia asenteita heillä on.
Blogit

Nujertaako liiallinen mainonnan kohdentaminen sattuman?

Miten voimme markkinoijina edelleen tehostaa kohdentamista, ja onko tässä tehostamisessa vaarana, että kohdennamme jo liikaa?
Blogit

Kuluttajatuntemus perustuu moniulotteiseen dataan

Kuinka kuulla myös ne asiakkaat, jotka eivät jätä yrityksenne sivuille jalanjälkeään analysoitavaksi, vaan heidän polkunsa käy kilpailijan kassan kautta?
Blogit

Vertaiskaupan data kertoo, mitä kuluttaja haluaa!

Kuluttajakäyttäytyminen on suhteellisen helposti selvitettävissä oleva asia - kunhan käytössä on oikeanlaiset työkalut. Lue lisää Tori.fi casesta!