MarkkinointiKollektiivi

Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt*: Raivaa tiesi esille - markkinoija, vaikuta itsesi ja työsi arvoon

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa opetellaan taistelemaan maksetun mainonnan laskevia huomioarvoja vastaan, pitämään puolia omasta palkasta ja onnistumaan kaupankäynnissä verkossa. Lisäksi: hae mukaan ennen tilaisuutta järjestettävään kriisiviestinnän simulaatiopeliin - treenataan yhdessä vaikuttavaa kriisiinhallintaa. Tule tapaamaan kollegoita kasvotusten Tampereelle! Haluamme mahdollistaa aikaa aidoille kohtaamisille ja keskusteluille, joten asiasisällön jälkeen on varattu aikaa minglaamiselle pikkupurtavan äärellä.
Uutiset

Mikä on tärkeää? -markkinointipodcast saa jatkoa. Tässä ovat uudet panelistit

“Mikä on tärkeää?” -podcast lupaa kertoa syksylläkin mitkä asiat markkinoijien kohtaamasta informaatiotulvasta ovat tärkeitä ja miksi. Ohjelman juontajana jatkaa MarkkinointiKollektiivin perustaja Santtu Kottila ja panelisteista puolet vaihtuu.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 27.8.2024: Näin teet vaikuttavaa viestintää podcasteilla, vieraana Mari Cadaut (Podiva)

Oletko pohtinut, mihin podcastit organisaatiosi viestinnässä sopisivat tai millaista viestintää ja markkinointia niillä kannattaa tehdä? Kaipaatko uusia ideoita sisältömixiin tai apua muutosviestintään? Tämä Aamukahviseura on sinulle!
Rekry

*Haku päättynyt* Avoin työpaikka: Senior Digital Marketer, InlineInsight

Kumppaninne InlineInsight etsii dynaamista ja tuloshakuista Senior Digital Marketeria johtamaan digitaalisen markkinoinnin strategiaa ja toteutusta. Lue tarkemmin, mistä on kyse, ja tee ensimmäinen haastattelukierros heti rekrybottimme kanssa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 20.8.2024: Markkinoija, tässä sinulle viitekehys asiakaskokemuksen muotoiluun, Vieraana Sirpa Toljander (Dagmar)

Tiedätkö, miten palvelumuotoilua voi hyödyntää strategisessa markkinoinnissa ja liiketoiminnan kehittämisessä? Miten johtaa brändin mukaista asiakaskokemusta systemaattisesti ja johdonmukaisesti läpi asiakaspolun? Tässä Aamukahviseurassa Sirpa Toljander esittelee Dagmarin asiakaskokemuksen muotoilun viitekehyksen sekä työkaluja, joiden avulla koko organisaation asiakaskokemuksen voi nostaa uudelle tasolle.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: Strategiaa tukevan kasvun elementit -tilaisuus keskiviikkona 4.9.2024

Tämän tilaisuuden puheenvuorojen kautta syvennytään pohtimaan markkinoinnin roolia strategian vahvana toteuttajana, kuinka liiketoimintastrategiaa tukeva ja erottuva brändipositio luodaan, vaikuttavatko teknologiavalinnat strategiaan ja miten markkinoinnin projektikohtaisten avainlukujen seuranta mahdollistaa kasvua tukevan ennakoimisen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 13.8.2024: 2024 toimittajakyselyn tulokset – vinkkejä toimiviin lehdistötiedotteisiin markkinoijille ja viestijöille, vieraana Fanni Mäki (Liana)

Millainen lehdistötiedote lähtee lentoon – tai pääsee läpi mediassa? Liana kysyi jo neljättä kertaa suomalaisilta toimittajilta, miten he käyttävät työssään lehdistötiedotteita ja millaiset tiedotteet pääsevät heidän seulojensa läpi. Tässä Aamukahviseurassa Fanni Mäki (Liana) esittelee Toimittajakysely 2024:n tuloksia tehden siitä poimintoja markkinoijien ja viestijöiden avuksi. 
Blogit

Suomalainen sanoo suoraan, eikö niin?

Suomalaisena tavoissani on edelleen hyvin paljon sitä "suoraan asiaan" -suomalaisuutta, josta olemme niin tunnettuja. Joskus tämä on hyödyksi, joskus ei. Tämä on kuitenkin esimerkki siitä, kuinka sen voi käyttää omaksi eduksi uran rakentamiseen ja isompien ura-unelmien täyttymykseen.